۱۳۰۴۰۶۷
۳۴۰۷
۳۴۰۷
پ

مرغ‌فروشان دیگر مرغی ندارند به دست مشتری بدهند!

بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند. پسر جوانی که در یک فروشگاه مواد پروتئینی کار می‎کند گفت: مرغی برای فروش نیست. وقتی قیمت‌ها بالا برود دیگر برای ما نمی‎صرفد تا بخواهیم مرغی خریداری کنیم و آن را بفروشیم.

جمهوری اسلامی نوشت: اکثر مرغ‌فروشان، مرغی ندارند که به دست مشتری بدهند!

بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند. پسر جوانی که در یک فروشگاه مواد پروتئینی کار می‎کند گفت: مرغی برای فروش نیست. وقتی قیمت‌ها بالا برود دیگر برای ما نمی‎صرفد تا بخواهیم مرغی خریداری کنیم و آن را بفروشیم.

روزنامه جمهوری اسلامی از نابسامانی در بازار مرغ و گرانی این محصول انتقاد کرده و در گزارشی میدانی خبر داده که بیشتر مرغ‌فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند!

 با افزایش قیمت گوشت قرمز و حدف آن از سفره مردم، گوشت مرغ جایگزین شد. اما حالا با نابسامانی در بازار مرغ و بی‌ثباتی در آن، به گونه‎ای شده که عده‎ای از مرغ فروشان تصمیم گرفتند از خرید جدید امتناع کنند. در تنیجه، این اقدام باعث شده محصولی به‌دست مصرف‌کننده نرسد و مرغ کم یاب شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مشاهدات میدانی خبرنگار ما نیز حاکی از قیمت‎های مختلفی بود. برخی مرغ را به قیمت مصوب به‌دست مشتری می‎دادند، برخی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب و با قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش می‎رساندند. اما بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند. مرتضی پسر جوانی که در یک فروشگاه مواد پروتئینی کار می‎کند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: درحال‌حاضر مرغی برای فروش نیست. علتش هم مشخص است وقتی قیمت‌ها بالا برود دیگر برای ما که فروشنده هستیم نمی‎صرفد تا بخواهیم مرغی خریداری کنیم و آن را بفروشیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج