۱۳۰۴۲۰۶
۲۱۱۲
۲۱۱۲
پ

زورگیر جوان در تهران دستگیر شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.

رکنا: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.

  سرهنگ امیرهوشنگ امیری، درباره دستگیری یک زورگیر جوان بیان داشت: عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه در حال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۲۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته.

سرهنگ امیری در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج