۱۳۰۴۴۳۱
۲۱۳۰
۲۱۳۰
پ

ترافیک فوق‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک فوق‌سنگین در خروجی تهران و در دو محور هراز و فیروزکوه وجود دارد.

فارس: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک فوق‌سنگین در خروجی تهران و در دو محور هراز و فیروزکوه وجود دارد.

ترافیک فوق‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است و در این مسیر شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه هم‌وطنانی که سفر خود را آغاز نکردند از شروع سفر پرهیز کنند، گفت: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و در نقاطی مانند گیلاوند و فیروزکوه پس زدگی چندین کیلومتری خودرو وجود دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و تراکم بالای خودروها در این محور باعث کندی عبور و مرور شده است.

این مقام نظامی اضافه کرد: در ورودی آزادراه تهران_پردیس و جاجرود شاهد پس زدگی حدودا پنج کیلومتری خودروها هستیم و این ترافیک در مسیر هراز و فیروزکوه ادامه می‌یابد و مسافران میبایست از هم‌اکنون به فکر زمانبندی بازگشت خود از سفر باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت با اطلاعات کافی از وضعیت ترافیکی و مسیرهای مسافرتی خود داشته و سپس اقدام به آغاز سفر کنند تا با ترافیک‌های اینگونه مواجه نشوند و از سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند.

وی افزود: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

کهریزی اذعان کرد: رانندگان هر دو ساعت یکبار با توقف در محل‌های مجاز اقدام به تجدید قوا و استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا با تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی مواجه نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج