adexo3
۱۳۰۴۵۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرگ راننده بر اثر سقوط در دره جاده دماوند

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و به عمق دره‌ای ۵۰ متری سقوط کرده است.

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار یک دستگاه سواری ۲۰۶ به عمق دره‌ای ۵۰ متری در جاده دماوند خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت ۱:۲۵ بامداد امروز یک مورد حادثه سقوط خودرو به دره به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، عوامل گروه نجات ۱۰ را به محل حادثه واقع در جاده دماوند جنگل خجیر اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و به عمق دره‌ای ۵۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خودرو دارای دو سرنشین بود، گفت: یکی از سرنشینان خود را به بیرون پرتاب کرده و نجات یافته بود، اما راننده خودرو درون کابین محبوس شده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص به عمق دره رفته و پس از قطع جریان برق خودرو و سوخت آن با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش قطعات کرده و این راننده را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی‌ علائم حیاتی مرگ این مرد ۳۳ ساله را به دلیل شدت جراحات وارده اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان خودرو را از عمق دره خارج کرده و به عوامل انتظامی تحویل دادند، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت ۴:۳۲ بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج