۱۳۰۴۵۳۳
۳۷۳۹
۳۷۳۹
پ

خودروساز معروف پر قدرت‌تر از قبل به میدان آمد

اتوشو شانگهای که از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرویی در دنیا به حساب می‌آید، برای چینی‌ها مکانی مناسب برای به رخ کشیدن پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایشان است. خودروساز انگلیسی-چینی ام‌جی در این نمایشگاه از جدیدترین خودروی کوپه خود رونمایی کرده است.

خبرآنلاین: اتوشو شانگهای که از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرویی در دنیا به حساب می‌آید، برای چینی‌ها مکانی مناسب برای به رخ کشیدن پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایشان است. خودروساز انگلیسی-چینی ام‌جی در این نمایشگاه از جدیدترین خودروی کوپه خود رونمایی کرده است.

زبان طراحی محصولات ام‌جی در سایبرستر هم دیده می‌شود.طراحی خود مدرن به نظر می‌رسد، اما ادای احترام به رودسترهای نمادین MG هم در آن دیده می‌شود.

خودروساز معروف پر قدرت‌تر از قبل به میدان آمد

چراغ‌های جلویی تلفیقی از خطوط تند و تیز و همچنین خطوط منحنی دارند.کاپوت خودرو کشیده و خمیده به سمت پایین طراحی شده و باعث شده تا دماغه خودرو باریک‌تر به نظر برسد.درب‌های قیچی شکل و بالارونده از جذابیت‌های این خودرو به حساب می‌آیند.

گرافیک داخلی چراغ‌های جلویی زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

خودروساز معروف پر قدرت‌تر از قبل به میدان آمد

خودروساز معروف پر قدرت‌تر از قبل به میدان آمد

تصاویر رسمی منتشر شده متاسفانه برخی از قسمت‌ها را به خوبی به ما نشان ‌نمی‌دهند.چراغ پشتی احتمالا از سبک L مانند و متصل بهره ببرند.

نمای کناری طراحی خمیده و منحنی شکلی دارد.به خط طراحی‌ای که کنار چراغ جلو شروع شده و به سمت چرخ‌های عقب می‌رود دقت کنید!

کابین خودرو احتمالا از شکل و فرم متمایل به راننده بهره ببرد که ما را یاد طراحی کابین شورولت کوروت می‌اندازد.دو نمایشگر متصل و خمیده در این کابین به چشم می‌خورد.

خودروساز معروف پر قدرت‌تر از قبل به میدان آمد

ام‌جی هنوز مشخصات دقیقی از پیشرانه را اعلام نکرده است، اما احتمالا ۳ تیپ برای این خودرو قابل سفارش باشد.مدل تک موتوره گزینه پایه خواهد بود، با تریم دو موتوره که ۱۰۱ اسب بخار در محور جلو و ۲۱۵ اسب بخار در محور عقب ارائه می‌کند. قدرتمندترین نسخه دارای ۲۰۱ اسب بخار در جلو و ۳۳۵ اسب بخار قدرت در عقب است که در صورت اعلام اعداد رسمی می‌تواند به ۵۳۰ اسب بخار برسد.

سایبرستر احتمالا وزن ۱۸۵۰ تا ۱۹۸۵ کیلوگرمی خواهد داشت.ام‌جی سایبرستر از تابستان ۲۰۲۴ در بریتانیا و اروپا در کنار طیف فعلی شاسی بلندها و سدان‌های این برند به فروش می‌رسد.جزئیاتی برای قیمت ارائه نشده است، اما در سال ۲۰۲۱، بیش از ۵۰۰۰ مشتری علاقه‌مند در چین، ۱۵۵ دلار برای رزرو ثبت نام خودرو پرداخت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج