۱۳۰۵۴۸۷
۲۵۴۲۹۱
۲۵۴۲۹۱
پ

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

آریانا گرانده، خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای محبوب آمریکایی می‌باشد که تباری ایتالیایی دارد و طرفدارانش او را «آری» می‌خوانند.

چی بپوشم: آریانا گرانده، خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای محبوب آمریکایی می‌باشد که تباری ایتالیایی دارد و طرفدارانش او را «آری» می‌خوانند. او از 15 سالگی شروع به کار کرده و علاوه بر موفقیت در حرفه‌اش، درخشش قابل ملاحظه‌ای هم در زمینه مد و فشن دارد. استایل آریانا گرانده به‌قدری محبوب است که به نماد مد بسیاری از جوانان تبدیل شده و از او الگو می‌گیرند. اگر بخواهیم به‌طور کل درباره سبک پوششی آریانا گرانده صحبت کنیم، باید بگوییم که او غالبا از مدهای قدیمی (اواخر دهه 1990 و اوایل 2000) الهام گرفته و آن‌ها را با مد جدید ادغام می‌نماید و به‌دلیل سبک مد منحصر‌به‌فردش در بین دوستداران مد و فشن شناخته شده‌است. اگر دوست دارید، به‌طور دقیق بدانید؛ آریانا گرانده چگونه لباس می‌پوشد؟ و مهم‌ترین فاکتورهایی که در سبک پوششی او مشاهده می‌شوند؛ چه چیزهایی هستند؟ مطلب امروز ما را از دست ندهید!

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

علاقه به رنگ‌ها و پترن‌های متنوع

آریانا از امتحان کردن رنگ‌ها و الگوهای متنوع در استایلش ترسی ندارد و به راحتی از پارچه‌هایی که پترن‌های جسورانه و جذابی دارند استفاده می‌کند. در مورد رنگ هم می‌توان گفت او طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را دوست دارد اما بیشتر از  رنگ‌های روشن و زنده استقبال می‌کند. این یکی از ویژگی‌های استایل آریانا گرانده می‌باشد که او را از سایرین مجزا می‌کند. چرا؟ زیرا بسیاری از سلبریتی‌ها از رنگ‌های محدودی در استایل خود استفاده می‌کنند و جسارت و ریسک به کار بردن انواع رنگ و پترن در لباس‌هایشان را ندارند. به نظرتان این ویژگی مثبت استایل آریانا است یا خیر؟

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

آرایش آریانا گرانده

اینکه سبک آرایشی آریانا گرانده چیست و چه ترفندهایی را به کار می‌برد؛ یک طرف ماجراست اما شما به ما بگویید؛ آن چیزی که جز جدایی‌ناپذیر آرایش اوست و با آن شناخته می‌شود؛ چیست؟ بله درست حدس زدید؛ خط چشم بالدار آریانا جز اصلی استایل او می‌باشد که به چشمان او حالت گربه‌ای می‌دهد. آریانا چهره زیبایی دارد و در کنار آن از ترفندهای آرایشی خاصی استفاده می‌کند که طرفداران بسیاری دارد. یکی از موضوعاتی که هواداران او به‌شدت پیگیری می‌کنند؛ سبک آرایشی آریانا گرانده و ترفندهای او در این زمینه می‌باشد. می‌توان گفت که آریانا آرایش صورتش را طبیعی نگه می‌دارد و بیشتر روی چشم‌هایش مانور داده و تنوع آرایشش مربوط به آن‌ها می‌باشد. همچنین این هنرمند دوست‌داشتنی برند آرایشی R.E.M را تاسیس کرده و مدیریت می‌کند که محصولات آرایشی گیاهی و دوستدار محیط زیست را عرضه می‌نماید.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

اهل برندهای مطرح

علاوه بر اینکه آریانا گرانده به پیروی از ترندها و دنبال کردن مد، شهرت دارد؛ به برند باز بودن هم شناخته می‌شود. چرا که شیفته لباس‌ها و اکسسوری‌های طراحان مطرح و برندهای بزرگ می‌باشد و برای انتخاب‌هایش به سراغ آن‌ها می‌رود. او خیلی وقت‌ها از برندهای لوکسی چون ورساچه، کریستین لوبوتی، گوچی و سایر برندهای بزرگ و شناخته شده دنیای مد در استایل خود استفاده می‌کند. همچنین با بسیاری از برندها همچون ریباک و لیپسی لندن، برای راه‌اندازی برند شخصی لباس و اکسسوری خود، همکاری کرده‌است. ناگفته نماند که طراح مورد علاقه او کنلی کالینز است که به‌صورت سفارشی لباس‌های زیادی را برای آریانا طراحی می‌کند. این پیراهن زیبای آریانا از برند Giambattista Valli می‌باشد که در مراسم گرمی 2020 به تن کرد. خیره‌کننده نیست؟

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

مدل موی آریانا گرانده

افرادی که پا به دنیای شهرت می‌گذارند؛ به این نکته آگاه‌اند که دائما زیر نگاه دوربین‌های رسانه‌ها و طرفدارانشان می‌باشند. پس تعجبی ندارد که استایل آن‌ها هم همواره مورد توجه قرار بگیرد. همین امر موجب می‌شود که آن‌ها به ظاهر خود اهمیت بسیاری داده و از استایلیست‌ها، طراحان لباس و متخصصان درجه یک مد کمک بگیرند. آریانا هم مثل همه سلبریتی‌ها ممکن است، مدل موی متفاوت و متنوعی را امتحان و تجربه کند اما مدل مویی که غالبا با آن دیده می‌شود و همه آن را متعلق به سبک آریانا گرانده می‌دانند؛ موهای بلندی است که به صورت دم‌اسبی از بالا بسته می‌شود. فرقی نمی‌کند، آریانا در کنسرت باشد یا در مراسم رسمی یا در حال ضبط یک موزیک ویدئو و یا حتی در خیابان، به هر حال به نظر می‌رسد؛ این مدل مو انتخاب اول او خواهد بود.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

سبک استایل منحصر‌به‌فرد

برخی از سلبریتی‌های محبوب سبک و سیاق پوششی مختص به خودشان را دارند و با همان شناخته می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که به شناخت دقیقی از خود و علاقه‌مندی‌هایشان رسیده و همواره فاکتورهایی را در استایلشان رعایت می‌کنند که مختص سبک آن‌هاست. این سلبریتی‌ها امضای شخصی خود را داشته و تا حدودی دست خود را پیش هوادارانشان رو می‌کنند. آریانا گرانده در این دسته از سلبریتی‌ها قرار می‌گیرد. هرچند او تنوع بسیار بالایی در مدل لباس‌ها و اکسسوری‌هایش دارد اما استایل منحصربه‌فردی دارد که با آن شناخته می‌شود. او حس مد مختص به خود و متمایزی دارد که در طول سال‌های گذشته تکامل یافته‌است. آریانا در ترکیب گرایش‌ها و سبک‌های مختلف مد مهارت انکارناپذیری دارد.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

استایل‌هایی ظریف و زنانه

آریانا اندام و چهره‌ای ظریف دارد و با انتخاب لباس‌هایی دخترانه و دلبر، این ظرافت را بیشتر به رخ می‌کشد. برخی از آیتم‌هایی که به استایل آریانا گرانده، ظرافتی زنانه و خیره‌کننده می‌بخشد؛ عبارتند از کت و دامن، تاپ و دامن، کفش پاشنه بلند، پیراهن کوتاه دخترانه و…. همچنین او کراپ تاب‌های بسیار متنوعی را به تن می‌کند که نشان از اعتماد به نفس بالای اوست. البته او در عین حال که به زیبایی و جذابیت لباس فکر می‌کند، راحتی لباس را هم در نظر می‌گیرد. برای همین بیشتر مواقع لباس‌های او دست و پاگیر نبوده و به راحتی می‌تواند با آن‌ها اجراهای متنوعی انجام دهد.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

کفش‌های پاشنه بلند لژدار و بوت‌های بلند براق

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

دو مورد از کفش‌هایی که در استایل آریانا گرانده مرتبا تکرار می‌شوند؛ کفش‌های پاشنه بلند لژدار (پلتفرم) و بوت‌های بلند براق می‌باشد. آریانا از قد و قامت بلندی برخوردار نیست؛ بنابراین پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند لژدار برای او انتخاب مناسبی می‌باشد و پاهایش را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین آریانا در بسیاری از اجراهایش بوت بلند براق می‌پوشد که هر بار رنگ آن را با سایر عناصر استایلش ست می‌کند. این بوت‌ها پاشنه‌بلند بوده و تا بالای زانو می‌آیند. جنس بوت‌ها هم به‌گونه‌ای است که برق می‌زند و در تاریکی کنسرت بیشتر خودش را نشان می‌دهد. بوت‌های بلند یکی از آیتم‌هایی است که نشان از علاقه آریانا به مد قدیم دارد.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

شیفته استایل‌های مونوکروم

این روزها خیلی از سلبریتی‌های خوش‌استایل و شیک‌پوش از طرفداران استایل مونوکروم هستند و برای فرش قرمزها و سایر رویدادهای رسمی دست به انتخاب این سبک استایل می‌زنند. با مرور استایل‌های آریانا گرانده، می‌توان اقرار کرد که بی‌شک او یکی از طرفداران پر و پا قرص استایل مونوکروم می‌باشد و از آنجایی که رنگ‌های بسیاری را در دوست دارد؛ استایل‌های مونوکروم متنوعی هم دارد. استایل مونوکروم به استایلی گفته می‌شود که در آن تنها از یک رنگ خاص یا از سایه‌ها و تناژهای همان رنگ استفاده شود.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

جامپرهای اورسایز

آریانا خیلی اوقات در استایل‌های کژوال و غیررسمی خود، جامپرهای اورسایز می‌پوشد که بسیار راحت و در عین حال شیک هستند. او از این که خودش باشد ابایی ندارد و لباس‌هایی را انتخاب می‌کند که مطابق سلیقه او بوده و در آن احساس راحتی کند. این علاقه او هم مربوط به مد قدیم است ولی معمولا آن را با آیتم‌های امروزی ترکیب می‌کند و استایلی دلپذیر و جذاب می‌سازد.

صاحب زیباترین موهای دنیا، چگونه لباس می‌پوشد؟

سخن پایانی

همانطور که دیدید؛ استایل آریانا متنوع، جذاب، منحصربه‌فرد و تا حدودی پیچیده‌است. برای الهام گرفتن از کمد لباس آریانا گرانده به مواردی همچون کراپ تاپ‌ها، دامن‌های کوتاه، بوت‌های بلند، ژاکت‌های اورسایز، شلوار جین و خیلی موارد دیگر نیاز دارید. اگر دوست دارید لباس‌هایی بپوشید که مانند آریانا گرانده باشد؛ باید سبک قدیم و سبک مدرن را به یک اندازه دوست داشته باشید و بتوانید، مانند گرانده تلفیقی از هر دو را به‌تن کنید. این نکته را هم بگوییم که اگر صحبت از رویدادی رسمی و مهم باشد او با استایلی درخشان و متفاوت ظاهر می‌شود. پس از مرور استایل آریانا گرانده به ما بگویید که نظر شما درباره استایل او چیست؟ چه نمره‌ای به آن می‌دهید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج