۱۳۰۵۷۵۲
۱ نظر
۱۵۴۳۶
۱ نظر
۱۵۴۳۶
پ

درخواست بهاره رهنما از مردم چیست؟

بهاره رهنما از تمام مردم درخواست کرد تا سفیر فیلم «عطر آخر اردیبهشت» باشند و گفت: امیدوارم مردم سفیر این فیلم باشند و مخاطبان را به سینمای هنروتجربه بیاورند و در عین حال قصد داریم بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران تقدیم کنیم.

ایسنا: بهاره رهنما از تمام مردم درخواست کرد تا سفیر فیلم «عطر آخر اردیبهشت» باشند و گفت: امیدوارم مردم سفیر این فیلم باشند و مخاطبان را به سینمای هنروتجربه بیاورند و در عین حال قصد داریم بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران تقدیم کنیم.

درخواست بهاره رهنما از مردم چیست؟

طبق گزارش رسیده، مراسم افتتاحیه و رونمایی از فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» اولین ساخته بهاره رهنما شامگاه گذشته (دوشنبه ۴ دی) در گروه سینمایی هنر و تجربه و در پردیس سینمایی «چارسو» با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بهاره رهنما نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» ضمن خوشامدگویی به حاضرین در سالن گفت: بسیار هیجان زده‌ام. من سال‌ها مخاطب سینمای هنروتجربه بودم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که یک روز بتوانم فیلمم را در این گروه سینمایی اکران کنم.

او ادامه داد: نوعِ سینمایی که مورد علاقه‌ام است و فضای فیلمم به گروه هنر و تجربه  بسیار نزدیک است زیرا فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه فارغ از هر گونه نگاه تجاری کاملا در فضای هنری قرار دارند.

رهنما با اشاره به نقش یکی از بازیگران فیلمش که مبتلا به بیماری ام اس است گفت: من به عنوان سفیر انجمن ام اس مبتلایان به این بیماری را دوست دارم. آنها افراد متفاوتی هستند و جهان را طور دیگری میبینند.

این هنرمند از تمام مردم درخواست کرد سفیر فیلم «عطر آخر اردیبهشت» باشند و توضیح داد: امیدوارم مردم سفیر این فیلم باشند و مخاطبان را به سینمای هنروتجربه بیاورند. بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران تقدیم خواهیم کرد.

بهنام کیامرزی سرمایه‌گذار فیلم ضمن تشکر از مخاطبان حاضر در سالن گفت: من هنرمند نیستم ولی تا آنجایی که صنعت را می‌شناسم به نظرم در حوزه سینما، در ایران فقط هنرِ سینما را دیدم و صنعت سینما وجود ندارد. امیدوارم یک روزی در کشور شاهد صنعت سینما باشیم.

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران فیلم بیان کرد: خیلی خوشحالم که این فیلم اکران شد. همیشه سینمای هنروتجربه برای من قابل احترام بوده است. سال‌ها به جبر، مسیر من به سمت سینمای تجاری رفت. اما علاقه من، سینمای جدی‌تر مثل هنروتجربه است. امیدوارم فیلم‌های اینچنینی و داستان‌های زنانه که در جامعه ما جاری است و دغدغه بسیاری از خانم‌هاست بیشتر ساخته شود چرا که یکی از افتخارات بزرگ سینمای ایران نسبت به تمام سینمای جهان، داشتن کارگردانان زن در کشور است.

افسانه چهره‌آزاد دیگر بازیگر این فیلم نیز گفت: سپاسگزارم که برای تماشای این فیلم در سالن حضور دارید. کارگردانی و بازیگری خانم رهنما را در حوزه تئاتر دنبال می‌کردم و زمانی که بازی در این فیلم را به من پیشنهاد داد بسیار خوشحال شدم.

اکران فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» از ۶ اردیبهشت ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می‌شود.

داستان این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله‌ای است که در روزهای آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه‌ای را برپا می‌کند اما در این دیدار دوستانه رازهای عجیبی برملا خواهد شد.

بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری با حضور نیما رئیسی و افسانه چهره‌آزاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو کل عمرش لباس درست و حسابی نداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج