۱۳۰۵۷۸۱
۳۶۴۷
۳۶۴۷
پ

این سیاستمدار مشهور رسما نامزد انتخابات شد

بایدن روز سه شنبه رسما اعلام کرد که به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری خواهد بود، با این استدلال که دموکراسی آمریکایی همچنان با تهدیدی عمیق از سوی دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مواجه است.

خبرآنلاین: بایدن روز سه شنبه رسما اعلام کرد که به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری خواهد بود، با این استدلال که دموکراسی آمریکایی همچنان با تهدیدی عمیق از سوی دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مواجه است.

جو بایدن رسماً اعلام کرد که به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری خواهد بود و خود را به عنوان بهترین دموکرات معرفی کرد که بتواند دونالد جی ترامپ را از بازپس گیری کاخ سفید باز دارد.

بایدن در ویدئویی که صبح سه شنبه در اینترنت منتشر شد، نامزدی خود را برای دومین دوره چهار ساله اعلام کرد و از رای دهندگان خواست که به او اجازه دهند "این کار را تمام کند".

در این ویدئوی سه دقیقه‌ و چهار ثانیه‌ای، بایدن می‌گوید که اولین سال‌های حضورش در مقام ریاست جمهوری را با مبارزه برای دموکراسی و آزادی سپری کرده است. و او هشدار می‌دهد که «افراطی‌های MAGA» در سراسر کشور - با استفاده از شعار «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» ترامپ - این آزادی‌ها را تهدید می‌کنند.

بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم. و ما هنوز هم هستیم.

اعلام رسمی نامزدی بایدن چهار سال پس از آن صورت می گیرد که در سال ۲۰۱۹ تاکید کرد که جلوگیری از پیروزی ترامپ در دور دوم ریاست جمهوری ضروری است.

بایدن در این ویدئو به نام ترامپ اشاره نمی کند. اما ویدئو با صحنه‌هایی از حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره آغاز می‌شود. هنگامی که بایدن کلمات "ماگا افراطی" را می گوید، صفحه تصویری از ترامپ را در حالی که بازویش روی شانه ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، یکی دیگر از رقبای بالقوه جمهوریخواه است، چشمک می زند. بایدن می گوید: «هر نسلی از آمریکایی‌ها با لحظه ای روبرو شده‌اند که مجبور بوده‌اند از دموکراسی دفاع کنند. برای آزادی های شخصی خود بایستید. برای حق رای و حقوق مدنی ما بایستید. و این لحظه ماست.»

دستیاران گفتند که انتظار می رود بایدن همان موضوعاتی را که ماه‌ها روی آن تمرکز کرده بود ادامه دهد: ادعای اعتبار برای بهبود اقتصاد و حمله به جمهوری خواهان در مورد سقط جنین، کاهش مالیات، اسلحه و عدم تحمل.

یکی از چیزهایی که به سرعت شروع می شود، جمع آوری سرمایه است. کمک کنندگان ارشد رئیس جمهور برای شروع جمع آوری پول به نشستی در واشنگتن در روز جمعه دعوت شده‌اند. بایدن جولی چاوز رودریگز، مشاور ارشد کاخ سفید را به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرده است. کوئنتین فولکس که در سال ۲۰۲۲ کمپین سناتور رافائل وارنوک از جورجیا را مدیریت کرد، معاون او خواهد بود. اما سایر اعضای حلقه درونی بایدن - از جمله جن اومالی دیلون، مدیر ستاد انتخاباتی قبلی او و آنیتا دان، استاد ارتباطات او - فعلا در کاخ سفید خواهند ماند.

تیم بایدن شرط بندی کرده است که رقیب او احتمالا ترامپ خواهد بود و بر همین اساس در حال آماده شدن هستند. اما رئیس جمهور در حال حاضر شروع به تشدید انتقادات خود از همه جمهوری خواهان کرده است و آنها را "تندروهای MAGA" خوانده است.

بایدن در حال حاضر مسن ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است و اگر دوباره پیروز شود، در پایان دوره دوم ریاست جمهوری ۸۶ ساله خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج