adexo3
۱۳۰۵۷۹۷
۲۰۷۳۶
۲۰۷۳۶
پ

رستوران شومینه لواسان | آدرس، شماره تماس و منو

رستوران شومینه لواسان یکی از پایگاه‌های تفریحی و گردشگری تهران به شمار می‌رود که برای گذر اوقات خوشی در کنار عزیزان می‌توان گزینه مناسبی برای شما باشد. برای آشنایی با این این رستوران در ادامه با ما همراه باشید.

سفره خانه و رستوران سنتی شومینه

یکی از بهترین رستوران‌های سنتی ناحیه لواسان، سفره خانه و رستوران سنتی شومینه است. بدون شک این رستوران با داشتن فضایی سبز و صمیمی و مناسب خانواده میزبان بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. البته باید گفت ظاهر زیبای این رستوران متاثر از آب و هوای مطلوب ناحیه لواسان است که این رستوران به خوبی از آن بهره برده. رستوران سنتی شومینه بدون آسیب به طبیعت توانسته بنایی زیبا و دنج برای مهمانان خود تدارک ببیند و همین مورد باعث شده بسیاری از افراد مشتری ثابت سفره خانه و رستوران سنتی شومینه شوند.

رستوران شومینه لواسان | آدرس، شماره تماس و منو

غذاهای رستوران شومینه

بدون شک محیط زیبا و سرسبز یک امتیاز مثبت برای رستوران‌های لواسان به شمار می‌رود اما با وجود این نکته باید گفت داشتن منوی غذایی تکمیل و کیفیت غذایی مطلوب اصلی‌ترین امتیاز یک رستوران خوب است. رستوران شومینه با داشتن منوی غذایی کامل برای انواع سلیقه‌های غذایی و استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته در این آزمون سربلند باشد.رستوران شومینه به عنوان یک رستوران سنتی با تمرکز بر روی غذاهای سنتی و ایرانی توانایی خود را به مشتریان ثابت کرده است.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه با بالاتر رفتن آمار متقاضیان تعداد رستوران‌های لواسان افزایش چشمگیری داشته‌اند. اما باید بدانیم هر رستورانی توانایی‌های لازم برای رضایت مشتری را ندارند. برای آشنایی با ویژگی‌های بهترین رستوران فضای باز در لواسان به موارد زیر دقت کنید:

  • فضای دلباز و زیبا
  • پرسنل اخلاق‌مدار
  • غذاهای باکیفیت
  • منوی تکمیل با انواع غذاهای سنتی و فست فود
  • محیط بهداشتی
  • قیمت مناسب

جاذبه های دیدنی در اطراف رستوران شومینه لواسان

هدف از رفتن به رستوران شومینه لواسان صرفا خوردن یک غذای دلچسب نیست. اطراف رستوران شومینه لواسان جاذبه های دیدنی دیگری نیز وجود دارد که با بازدید از آن می‌توانید اوقات خوشی را برای خود ثبت کنید. دریاچه­ سد لتیان، آبشار ناران، آبشار کفترلو لواسانات و دیگر جاذبه های دیدنی اطراف لواسان می‌توانند محل خوبی برای ثبت خاطرات شما باشند.

رستوران شومینه لواسان | آدرس، شماره تماس و منو

ساعات کاری رستوران شومینه لواسان

رستوران شومینه لواسان تمام روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده سرویس‌دهی به شما عزیزان است. برای رزرو  می‌تونید با شماره تماس رستوران تماس گرفته و میز مدنظر خود را رزو کنید.

مزایای رستوران فضای باز در لواسان

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، داشتن فضای سرسبز و با صفا برای یک رستوران امتیاز بسیار خوبی است. اصلی‌ترین مزیت رستوران فضای باز در لواسان محیطی سالم بدون آلدگی است که می‌تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۷

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۸

رستوران شومینه لواسان | آدرس، شماره تماس و منو

@shoominerest

رستوران شومینه لواسان | آدرس، شماره تماس و منو

لواسان کوچک، میدان ناران (بسیج)، سینک، رستوران شومینه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج