۱۳۰۶۴۲۸
۳۲۹۴
۳۲۹۴
پ

درخشش خیره کننده مرسدس‌های مایباخ EQS

کمپانی مانوفاکتور حالت استاندارد دو نسخه از مرسدس‌های محبوب مایباخ «ای کیو اس» را تغییر می‌دهد و به طور منحصر به فردی مطابق با سلیقه فردی شخصی سازی و سفارشی می‌کند.

ایسنا: کمپانی مانوفاکتور حالت استاندارد دو نسخه از مرسدس‌های محبوب مایباخ «ای کیو اس» را تغییر می‌دهد و به طور منحصر به فردی مطابق با سلیقه فردی شخصی سازی و سفارشی می‌کند.

درخشش خیره کننده مرسدس‌های مایباخ EQS

به نقل از آرنائو، مایباخ به تازگی از شاسی بلند EQS ۶۸۰ رونمایی کرده است و وقتی صحبت از شکوه و فردیت به میان می‌آید، تنها چند خودرو وجود دارند که می‌توانند با این سطح برابری کنند. وقتی صحبت از خودروهای برقی به میان می‌آید، انتخاب‌های کمتری هم وجود دارد ما کادیلاک سلستیک و رولزرویس اسپکتر را داریم.

درخشش خیره کننده مرسدس‌های مایباخ EQS

به «مانوفاکتور»( Manufaktur) سلام کنید، با مانوفاکتور خدمات شخصی سازی سفارشی مرسدس برای کسانی که فردیت برای آن‌ها بسیار ارزشمند است، انجام می‌گیرد. «مانوفاکتور» می‌تواند یک مرسدس استاندارد را بگیرد و یک شاهکار منحصر به فرد را بدون زیر سوال بردن سلیقه شما یا هماهنگی رنگ خلق کند و اکنون این گروه از مهندسان صنعتگر توجه خود را به پرچمدار برقی  EQS معطوف کرده‌اند.

بازوی آمریکایی مرسدس بنز به تازگی از سری محدود «نسخه ‌ای کیو اس با امضای مانوفاکتور» (EQS Manufaktur Signature Edition) رونمایی کرده است. در این نسخه چهار وسیله نقلیه مجزا شخصی سازی شده و سفارشی می‌شوند؛ دو مدل خودروی EQS ۵۸۰ ۴MATIC و دو مدل خودروی AMG EQS . «ای کیو اس ۵۸۰» در رنگ‌های خاکستری سیلیکونی با رنگ نمای داخلی «قرمز ویژه عارفانه ناپا» یا رنگ نمای بیرونی« قرمز روبیلات متالیک» با رنگ درونی «سفید عمیق ویژه ناپا»عرضه می‌شود.

درخشش خیره کننده مرسدس‌های مایباخ EQS

AMG EQS  رنگ و ترکیب داخلی چشمگیرتری دارد. می‌توانید به سراغ نمای بیرونی با رنگ «مشکی شب ماگنو» با رنگ داخلی «سفید عمبق ویژه ناپا» بروید یا اگر به اندازه کافی شجاع هستید، می‌توانید برای نمای بیرونی ماگنو طلایی کالاهاری(به رنگ شن‌های بیابان کالاهاری) با فضای داخلی «سفید عمیق ویژه ناپا» را انتخاب کنید. مرسدس بدون ارائه جزئیات بیشتر به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد که هر دو مدل با بالاترین سطح تجهیزات عرضه می‌شوند. اگرچه این یک مرسدس بنز است، باید انتظار داشته باشید که لیست موارد اضافی هنوز نسبتا طولانی باشد.

درخشش خیره کننده مرسدس‌های مایباخ EQS


با این حال، آنچه به عنوان استاندارد در دورن خودرو ارائه می شود «چرم مجلل ناپا» است که تمام قسمت‌های داخلی را می‌پوشاند، بالش‌های راحتی برای پشتی سر، تشک‌های کف با پرزهای بلند وجود دارد که پاهای شما در آن فرو می روند، تمام این امکانات راحتی در مدل‌های استاندارد برای این به کار رفته‌اند که شما اطمینان پیدا کنید پول خود را هدر نداده‌اید. علاوه براین یک آرم«مانوفاکتور» در کنسول مرکزی با رنگ کروم بسیار صیقلی حک شده است. آخرین تزئین «ای کیو ۵۸۰» مربوط به کلید خودرو است این کلید در در دو نوع «رز طلایی و مشکی براق» ارائه می‌شود.

درخشش خیره کننده مرسدس‌های مایباخ EQS

همه این نسخه‌ها که رنگ‌ها و امکانات داخلی آن سفارشی است به نمایندگی‌های آمریکا می روند و قبل از پایان بهار ۲۰۲۳ در دسترس خواهند بود. مرسدس در مورد معنای «نسخه محدود» توضیح بیشتری نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج