۱۳۰۶۴۳۲
۵۸۷۹
۵۸۷۹
پ

راهکار جالب برای پر پشت کردن مو با ماءالشعیر

مو یکی از عوامل مهم در زیبایی است. پس همیشه باید برای تقویت آن تلاش کنید. وقتی صحبت از تقویت مو می‌شود، کمتر کسی به ذهنش می‌رسد که می‌توان از ماء‌الشعیر برای پرپشت شدن مو استفاده کرد.

مجله دلتا: مو یکی از عوامل مهم در زیبایی است. پس همیشه باید برای تقویت آن تلاش کنید. وقتی صحبت از تقویت مو می‌شود، کمتر کسی به ذهنش می‌رسد که می‌توان از ماء‌الشعیر برای پرپشت شدن مو استفاده کرد.

تقویت مو با ماءالشعیر می‌تواند به‌سلامت موها کمک کند. به‌ویژه برای تارهای ضعیف و نازک بسیار مناسب است. این ترفند زیبایی اگرچه ممکن است عجیب‌وغریب به نظر برسد، اما در عمل نتایج مثبت قابل‌توجهی داشته است. 

راهکار جالب برای پر پشت کردن مو با ماءالشعیر

رازک، ماده‌ای مغذی برای پرپشت‌شدن موها

رازک و جو طبیعی مواد بسیار مفیدی هستند که در ماءالشعیر از آن استفاده می‌شوند. ابن مواد مغذی برای مو بسیار مفید هستند.

هر تار مویی به تقویت نیاز دارد و برای بهترین وضعیت موها و داشتن موهایی نرم، لطیف و خوش‌حالت، آن‌ها باید تغذیه شوند؛ ماءالشعیر تنها یک نوشیدنی خوشمزه نیست، بلکه خواص آن برای موها تنها به قوی کردن آن‌ها محدود نمی‌شود و می‌تواند باعث درخشش موها نیز شود.

راهکار جالب برای پر پشت کردن مو با ماءالشعیر

تقویت مو با ماءالشعیر

برای تهیه ماسک ماءالشعیر لازم است ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری از ماءالشعیر  را با نصف فنجان آب در داخل یک بطری مخلوط کنید. پس از شست‌وشوی موها با شامپو، مقداری از این ترکیب را روی موها اسپری کنید و سپس موها را به‌خوبی ماساژ دهید تا ترکیب به ریشه‌ موها راه پیدا کند.

سپس اجازه دهید این ترکیب عالی برای مدت ۲ تا ۳ دقیقه قبل از آبکشی روی موهایتان باقی بماند. در انتها، موها را آبکشی کنید تا ماءالشعیر از روی موها پاک شود. حالا سر خود را با یک پارچه یا حوله بپوشید.

هنگامی که موهای شما خشک شود، بوی ماءالشعیر نیز از بین خواهد رفت پس هرگز نگران بوی آن نباشید. با استفاده از ماسک ماءالشعیر برای مو، موهای شما برای مدت طولانی‌تری نرم و باطراوت باقی خواهد ماند. این ماسک علاوه بر تقویت و تمیزی موها، تأثیرات مثبتی بر روی زیبایی پوست و مو دارد و شما را به یکی از طرف‌داران ماءالشعیر تبدیل خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج