۱۳۰۶۵۸۵
۳۸۴۰
۳۸۴۰
پ

قتل راننده پراید با چاقویی در غلاف

پسر جوان که در درگیری خیابانی مرتکب قتل شده است ابراز پشیمانی کرد.

ایسنا :مرد موتورسوار که با چاقویی در غلاف مرتکب قتل شده است جزئیات نزاع مرگبار را تشریح کرد.

متهم که مردی جوان است ادعا کرد، چاقو را بیرون کشید تا راننده پراید را که به سمتش یورش برده بود متوقف کند اما چاقو غلاف را پاره کرد و باعث مرگ راننده پراید شد.

قتل راننده پراید با چاقویی در غلاف

ماموران با گزارش یک شهروند در جریان درگیری خونین در ورامین قرار گرفتند و به محل حادثه رفتند. پس از بررسی‌ها مشخص شد راکب یک موتورسیکلت در جدال با راننده پراید، او را با ضربه‌های چاقو زخمی‌ کرده و از محل گریخته است.

راننده پراید که مردی 60 ساله به نام هاشم بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

با مرگ راننده میانسال تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران به پرس‌و‌جو از شاهدان پرداختند.

یکی از آنها گفت: پسر جوانی که سوار موتورسیکلت بود پس از مشاجره لفظی با راننده خودرو، او را با چاقو زخمی‌کرد و با خونسردی سوار موتورش شد و رفت.

شاهد دیگر گفت: وقتی درگیری میان راکب موتورسیکلت و راننده پراید بالا گرفت، می‌خواستم میانجیگری کنم اما هیچ‌کدام کوتاه نمی‌آمدند. در نهایت هم کار به ضرب و شتم و چاقوکشی رسید.

در حالی که ردیابی متهم فراری در دستور کار پلیس قرار گرفته بود ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته در خیابان موفق به شناسایی متهم 38ساله به نام باربد شدند و او را بازداشت کردند.

پسر جوان در بازجویی‌ها به درگیری خونین اعتراف کرد.

او در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز ظهر هوا گرم بود و من مشروب خورده بودم و حال خوبی نداشتم. سوار موتورم شدم تا در خیابان بادی به سرم بخورد و حالم بهتر شود که راننده پراید با سرعت از یک کوچه فرعی وارد خیابان اصلی شد. نزدیک بود با من تصادف کند. به او که اعتراض کردم فحاشی کرد. هاشم می‌خواست از ماشینش پیاده شود که من در ماشین را نگه داشتم و اجازه ندادم در را باز کند.

متهم ادامه داد: من قصد دعوا نداشتم حتی چند بار به او گفتم جای پدرم است و نمی‌خواهم با او درگیر شوم اما دست‌بردار نبود و مدام فحش ناموسی می‌داد. تا اینکه از ماشینش پیاده شد. چون حال طبیعی نداشتم گمان کردم قصد دارد به من آسیب بزند. به همین خاطر  با چاقویی که در غلاف بود به او ضربه زدم اما چاقو غلاف را شکافت و موجب بریدگی رگ گردن هاشم شد. وقتی هاشم روی زمین افتاد من سوار موتور شدم و فرار کردم. تا اینکه چند روز بعد به دست پلیس دستگیر شدم. من در این مدت مدام عذاب وجدان داشتم و می‌خواستم خودم را به پلیس معرفی کنم.

در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه چاقو به گردن اعلام کرده بود، باربد به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

باربد در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد سرش را پایین انداخت و ابراز پشیمانی کرد. او گفت: باور کنید قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست‌بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به صورت هاشم بزنم؛ اما او خودش صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن با گردن هاشم برخورد کرده بود. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.

متهم رو به اولیای دم گفت: می‌دانم اشتباه کردم؛ اما تقاضا دارم به جوانی‌ام رحم کنید و مرا ببخشید.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج