۱۳۰۶۷۱۳
۲۷۳۷
۲۷۳۷
پ

کشته و مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد.

تسنیم نوشت: رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد.

به نقل از اورژانس، رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.

حسن اسماعیلی اضافه کرد: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های صفا، اقبالیه، مولوی، پردیس، آقابابا، تاکستان، مینودر و اتوبوس‌آمبولانس و همچنین ۳ دستگاه آمبولانس از هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین ادامه داد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان انجام گردید. مصدومان حادثه توسط ۲۳ نفر از همکاران مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند. این حادثه ۲۶ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که در زمان حاضر حال ۵ نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

اسماعیلی یادآور شد: مصدومان حادثه با هماهنگی مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌تقسیم‌بندی شدند که ۱۲ مصدوم به بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان، ۷ مصدوم به بیمارستان رازی و ۷ مصدوم به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج