اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۶۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عيد قربان با فيلم‌های تلويزيون

همزمان با عيد سعيد قربان ۱۴ فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبكه هاي سيما روي آنتن مي روند.

شبكه يك

سفر دور و دراز كاپيتان دريك دوشنبه ساعت ۳۰/۹

شاخ به شاخ دوشنبه ساعت ۲۴

فيلم سينمايي سفر دور و دراز كاپيتان دريك به كارگرداني ديويد فلورس، محصول ۲۰۰۹ كشورهاي آمريكا و بلغارستان دوشنبه ساعت ۳۰/۹ صبح از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. كاپيتان دريك دزد دريايي بسيار معروفي است كه با كاپيتان سان دو واته رقابت تنگاتنگي دارد. آنها در همه درياها در تعقيب و گريز هستند. يكي از سلاطين سرزمين‌هاي دور دختر او را به گروگان مي‌گيرد و از او مي‌خواهد تا با عبور از سختي‌ها و راه‌هاي صعب‌العبور، اكسير زندگي را براي مردم سرزمينش به ارمغان آورد.

فيلم تلويزيوني شاخ به شاخ نيزدوشنبه ساعت ۲۴ از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.داستان فيلم تلويزيوني شاخ به شاخ درباره جوان معتادي است كه پس از ترك اجباري موادمخدر، قصد مصرف مجدد آن را دارد، اما در طول داستان موفق به مصرف مواد نمي‌شود.

شبكه دو

مستقيم به ماه دوشنبه ساعت ۳۰/۱۷

نشاني دوشنبه ساعت ۲۳

فيلم سينمايي مستقيم به ماه هم به كارگرداني ديمون توماس دوشنبه ساعت ۳۰/۱۷ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. داستان اين فيلم مربوط به سال ۱۹۶۹ است؛ زماني كه انسان مي‌خواهد به ماه سفر كند. پسر كوچكي در روزي كه با والدينش به پارك رفته وارد چادري مي‌شود كه مرد كهنسالي در آنجا حضور دارد. مرد كه جوليوس بدفورد نام دارد، براي پسر يك داستان باورنكردني از دوران جواني‌اش تعريف مي‌كند. بدفورد در جواني تاجري ورشكسته بوده كه تصميم مي‌گيرد به نمايشنامه‌نويسي روي آورد. او با دانشمندي به نام كاوور آشنا شده و هر دو تصميم مي‌گيرند با علمي كه كاوور دارد و ماده‌اي كه اختراع كرده به كره ماه سفر كنند. روني كينير و مارك گاتيس در فيلم سينمايي «مستقيم به ماه» محصول سال ۲۰۱۰ انگلستان به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

فيلم تلويزيوني «نشاني» هم دوشنبه ساعت ۲۳ روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.داستان اين فيلم در مورد جواني معتاد است كه به دليل بيكاري و اعتياد از سوي خانواده طرد مي‌شود. فاطمه طاهري، آرزو افشار و مالك سراج‌حدپور در فيلم تلويزيوني «نشاني» به كارگرداني داريوش رفيعي و تهيه‌كنندگي بيژن علي‌بابايي و سيدحسين رضوي هنرنمايي كرده‌اند.

شبكه سه

جري كاتن يكشنبه ساعت ۱۵/۱۹

مشكلات يك مرد محترم دوشنبه ساعت ۱۵/۱۰

وير دوشنبه ساعت ۱۵/۱۴

ردگير دوشنبه ساعت ۱۵/۱۹

فيلم سينمايي «جري كاتن» هم به كارگرداني ساريل بوس يكشنبه ساعت ۱۵/۱۹ روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود. جري كاتن كارآگاه پليسي است كه در پي يك تبهكار است؛ اما گروهي براي جري تله مي‌گذارند و او را در صحنه جنايت قرار مي‌دهند.

فيلم تلويزيوني «مشكلات يك مرد محترم» هم به كارگرداني شهاب عباسي و تهيه‌كنندگي محمد كمالي‌پور، دوشنبه ساعت ۱۵/۱۰ از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. سيروس كه تنها راننده ميني‌بوس روستاست، كانديداي شوراي روستا شده و همزمان فيش سفر حج به او داده مي‌شود. سيروس بين رفتن به حج و عضويت در شوراي روستا، بايد يكي را انتخاب كند. بهزاد فراهاني، شهربانو موسوي، باقر صحرارودي و بيوك ميرزايي بازيگران اين فيلم هستند. تدوين اين اثر بر عهده مهدي مهرنيا بوده است.

فيلم سينمايي «وير» نيز به كارگرداني آنيل شارما دوشنبه ساعت ۱۵/۱۴ از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.وير، نام جواني است كه هنگام حضور استعمار انگليس در هند به همراه عده‌اي از هموطنانش قيام مي‌كند. او مي‌كوشد دست استعمار انگليس را از وطنش كوتاه كند.

فيلم سينمايي «ردگير» به كارگرداني اپن شارپ، محصول ۲۰۱۰ كشورهاي نيوزيلند و انگليس هم دوشنبه ساعت ۱۵/۱۹ از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود. يك سرباز سابق جنگ كه به كشور خود بازگشته است، براي ردگيري و پيدا كردن مردي كه متهم به قتل يك سرباز شده است، فرستاده مي‌شود. در حين شكار با سرباز فراري روبه‌رو مي‌شود و درمي‌يابد كه او بي‌گناه است، بنابراين تصميم مي‌گيرد او را آزاد كند.

شبكه چهار

بانكوك خطرناك يكشنبه ساعت ۱۵/۲۱

زمين آسماني دوشنبه ساعت ۳۰/۲۰

فيلم سينمايي «بانكوك خطرناك» يكشنبه ساعت ۱۵/۲۱ از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. جو، يك تبهكار و آدمكش حرفه‌اي است كه براي يك ماموريت به بانكوك مي‌رود. او در زندگي، اصول خاصي دارد و با بي‌رحمي تمام هركسي كه جلوي كارش را بگيرد، حذف مي‌كند. جو به سفارش يك باند تبهكاري ماموريت دارد كه رقباي آنها را به قتل برساند.

نيكلاس كيج در فيلم سينمايي «بانكوك خطرناك» به كارگرداني برادران پنگ بازي كرده‌ است.

فيلم تلويزيوني «زمين آسماني» به كارگرداني محمدعلي نجفي دوشنبه ساعت ۳۰/۲۰ از شبكه چهار سيما پخش خواهد شد. گروه سازنده فيلم زندگي حضرت ابراهيم براي انتخاب بازيگر، تست بازيگري مي‌گيرد تا ازميان آنها ، هنرپيشه‌هاي خود را انتخاب كند.

شبكه تهران

شوق جواني يكشنبه ساعت ۴۵/۲۰

آن سوي پرچين دوشنبه ساعت ۹

مبارزان شانگهاي دوشنبه ساعت ۳۰/۱۳

جك مهربان دوشنبه ساعت ۴۵/۲۰

فيلم تلويزيوني «شوق جواني» يكشنبه ساعت ۴۵‌/‌۲۰ از شبكه تهران پخش خواهد شد. غلام و زهره كه در خانه سالمندان به سر مي‌برند طي تصويربرداري از تله‌فيلمي همديگر را مي‌بينند. غلام كه خواستگار زهره بوده با او فرار مي‌كند و براي يافتن طلايي كه سال‌ها به خاطرش در زندان بوده، اقدام مي‌كند.

انيميشن «آن سوي پرچين» دوشنبه ساعت ۹ صبح از شبكه تهران پخش مي‌شود. داستان اين انيميشن درباره حيواناتي است كه از خواب زمستاني بيدار شده‌اند، آنها يك پرچين بزرگ را درست وسط جنگل مي‌بينند. وينسنت مي‌بيند كه غذاهايش توسط آرجي به سرقت رفته است. آرجي از او فرصت يك هفته‌اي مي‌خواهد، تا آنها را به او برگرداند.

فيلم سينمايي «مبارزان شانگهاي» دوشنبه ساعت ۳۰/۱۳ از شبكه تهران پخش مي‌شود. عده‌اي تبهكار كه سركرده آنها يك لرد انگليسي است، درصدد سرقت مهر مخصوص امپراطوري چين هستند. آنها با كشتن نگهبان مهر، كه پدر جكي چان است موفق به سرقت شده و مهر را به انگلستان منتقل مي‌كنند. خواهر جكي چان كه شاهد ماجرا ست از طريق نامه‌اي جكي چان را در جريان موضوع قتل پدر و سرقت مهر قرار مي‌دهد.

فيلم سينمايي «جك مهربان» هم به كارگرداني رابرت وينس دوشنبه ساعت ۴۵/۲۰ از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود. كندال، محققي است كه به جك زبان ارتباط و اشاره را مي‌آموزد؛ از سوي ديگر، دكتر پيبادي قصد دارد جك را به يك آزمايشگاه تحقيقي واگذار كند.

منبع: روابط عمومي سيما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عيد قربان با فيلم‌های تلويزيون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      بریم حالشا ببریم

    • بهناز

      سپاس برای من خیلی مفیدبود
      لطفا بفرمایید نوروفیدبک درایران هست یانه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج