۱۳۰۶۸۴۰
۱۸۱۸
۱۸۱۸
پ

قتل دوست پدر به خاطر بدهی ۲میلیونی!

پسر جوان به دلیل ناتوانی در پرداخت قرض خود دست به قتل زد.

اعتمادآنلاین: پسر جوان به دلیل ناتوانی در پرداخت قرض خود دست به قتل زد.

پسر جوانی که به خاطر دو میلیون تومان دست به قتل دوست پدرش زده بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 متهم که جوانی ۱۹ ساله است برای اینکه نتوانست دو میلیون تومان طلب دوست پدرش را بدهد با او درگیر و مرتکب قتل شد.

یک سال پیش پلیس خودرو ال ۹۰ی را پیدا کرد که به طرز مشکوکی کنار خیابان رها شده بود. رها شدن این خودرو را شهروندی به پلیس گزارش داده بود.

وقتی ماموران به محل رفتند در بازرسی صندوق عقب خودرو با جسد یک مرد روبه‌رو شدند که شواهد نشان می‌داد با ضربه چاقو به کمرش و اصابت یک گلوله به پایش از پا درآمده است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای افشای راز جنایت دست‌به‌کار شدند.

استعلام پلاک خودرو نشان داد جسد متعلق به مردی ۵۵ ساله به نام یاسر است. خانواده مقتول به ماموران گفتند: پدر ما کارمند یک اداره دولتی است. او صبح سوار بر خودرو ال ۹۰ از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. پدرمان با کسی خصومت نداشت و نمی‌دانیم چه کسی او را کشته است.

ماموران در شاخه دیگری از تحقیقات به بررسی تماس‌های تلفنی قربانی پرداختند و فهمیدند او آخرین بار با پسر ۱۹ساله‌ای به نام بنیامین تماس داشته است. به این ترتیب ماموران به خانه پدری بنیامین در جنوب تهران رفتند و به بازجویی از پسر جوان پرداختند.

لکه‌های خون روی فرش که به تازگی شسته شده بود شک پلیس را دوچندان کرد و پسر جوان به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل یاسر اقرار کرد.

بنیامین در تشریح جزئیات ماجرا گفت: یاسر دوست پدرم بود و مدتی بود او را می‌شناختم. چند ماه قبل دو میلیون تومان از او قرض گرفته بودم. آن روز در غیاب پدرم یاسر به خانه‌مان آمد و از من خواست بدهی‌ام را بپردازم. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. او به سمت من حمله‌ور شد. همان موقع پدرم از راه رسید. او که از دیدن درگیری میان من و دوستش شوکه شده بود با یاسر درگیر شد و با اسلحه‌ای که در خانه داشت یک تیر به پای او شلیک کرد. من همان موقع به آشپزخانه رفتم و یک چاقو برداشتم. می‌خواستم ضربه‌ای به دست یا سر بزنم تا جلوی ضرباتی که می‌زد گرفته شود و نتواند آسیبی به پدرم بزند؛ اما او روی زمین غلت زد و چاقو ناخواسته به کمر او برخورد کرد.

متهم ادامه داد: من و پدرم که ترسیده بودیم جسد را در صندوق عقب ماشین یاسر گذاشتیم و آن را در حاشیه خیابان رها کردیم. باور کنید من قصد کشتن یاسر را نداشتم و مرگ او  ناخواسته رخ داد.

پدر بنیامین نیز گفت: وقتی وارد خانه شدم و صحنه درگیری پسرم و دوستم را دیدم شوکه شدم. یاسر پسرم را کتک می‌زد. به همین خاطر یک تیر به پایش  شلیک کردم؛ اما هرگز راضی به مرگ او نبودم.

پرونده پسر ۱۹ساله با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به اتهام او رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای بنیامین حکم قصاص خواسته‌اند.

پرونده پدر بنیامین نیز به اتهام ضربه‌های غیرمنتهی به فوت به قربانی، به دادگاه کیفری دو استان تهران فرستاده شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج