۱۳۰۷۰۷۷
۳۰۳۷
۳۰۳۷
پ

پسری که قاتل پدر و مادر خود شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری پسرجوانی که پدر و مادر پیر خود را به قتل رسانده و داخل چاه آب داخل خانه انداخته بود، طی ۴ ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری پسرجوانی که پدر و مادر پیر خود را به قتل رسانده و داخل چاه آب داخل خانه انداخته بود، طی ۴ ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان با اشاره به قتل مشکوک پدر و مادر در شهرستان کوشک، اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف اجساد یک زن ۶۵ ساله و شوهر ۷۳ ساله از داخل چاه اب داخل خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حضور یافتند.

وی افزود: پس از خارج شدن اجساد این زن و شوهر از عمق ۱۰ متری چاه آب داخل منزل مسکونی، بررسی‌های تخصصی و علمی برروی آنها انجام گرفت و در نهایت با تحقیقات میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیس مشخص شد پسر چهارم این زن و شوهر که جوانی ۴۱ ساله و دارای مشکلات و اختلالات روانی بود حدود ۴ ساعت قبل به منزل پدر و مادر خود آمده و با ضربات چکش آنها را به قتل رسانده و پس از انداختن اجسادشان به داخل چاه آب خانه، از صحنه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان توضیح داد: با اطلاعات به‌دست آمده و مشخص شدن عامل اصلی قتل این زن و شوهر عملیات ردیابی و جستجو برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت و تنها ۴ ساعت پس از وقوع حادثه فرد مذکور در یکی از محله‌های خمینی‌شهر دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال یافت.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اعترافات صریح متهم به قتل پدر و مادرش در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج