۱۳۰۷۱۰۸
۳۹۳۵
۳۹۳۵
پ

زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی‌های اینترنتی در تهران خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی‌های اینترنتی در تهران خبر داد.

زورگیر تاکسی اینترنتی دستگیر شد

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش راننده یک دستگاه تاکسی اینترنتی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و به ماموران اعلام کرد که چندی قبل مسافری را از طریق اپلیکیشن‌های تاکسی به مقصد میدان منیریه در تهران سوار بر خودرو کرده اما قبل از رسیدن به مقصد، مسافر با استفاده از سلاح سردی که همراه داشته اقدام به تهدید راننده کرده و تمامی اموال با ارزش از قبیل تلفن همراه و وجوه نقد این فرد را سرقت کرده و پس از توقف خودرو در محل خلوتی به سرعت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه وقوع جرم شده و متوجه شدند که در مسیر تردد خودرو آثاری از متهم بر جای نمانده است. آنان در ادامه کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی موفق شدند متصرف تلفن همراه مسروقه را که یک زن جوان بود شناسایی کنند. با دستگیری  این زن مشخص شد که وی تلفن همراه را از فرد دیگری خریداری کرده است و اطلاعی از مسروقه بودن گوشی تلفن همراه ندارد.  

ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و تحقیقات دقیق‌تر هویت فروشنده تلفن همراه و  مخفیگاه وی را نیز مورد شناسایی قرار دادند که با دستگیری وی مشخص شد این فرد مالخر تلفن همراه است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران سارق اصلی را نیز شناسایی کنند.  

وی اضافه کرد:‌ کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه زورگیر شده و او را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد. همچنین در تکمیل تحقیقات پلیسی مشخص شد  که متهم سابقه دار بوده و پس از رهایی از زندان به ارتکاب اعمال مجرمانه خود  ادامه داده است.

 ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی زورگیر و مالخر برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج