جاباما
۱۳۰۷۱۷۱
۱۱۱۹۴
۱۱۱۹۴
پ

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

این ملک مجلل نه خوابه که در وسعت چهار هکتار قرار دارد در شش سطح ساخته شده و دارای هفت استخر شنا و یک مرکز خدمات ماساژ و مراقبت از پوست و بدن است.

فرارو: این ملک مجلل نه خوابه که در وسعت چهار هکتار قرار دارد در شش سطح ساخته شده و دارای هفت استخر شنا و یک مرکز خدمات ماساژ و مراقبت از پوست و بدن است.

 به نقل از سان، این ویلای نمادین واقع شده در پورتو هلی در کشور یونان جایی است که فیلم موفق نتفلیکس با عنوان "گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز" در آن فیلمبرداری شده است. این فیلم درباره یک راز قتل است که در جزیره‌ای یونانی به نام گلس آنین رخ می‌دهد و دنیل کریگ در نقش کارآگاه معروف "بنوا بلان" در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

"ویلا ۲۰" به عنوان مجلل‌ترین ملک در یونان معرفی شده است. "ویلا ۲۰" می‌تواند ۱۸ مهمان را در پنج آلاچیق و چهار اتاق خواب استودیویی لاکچری در خود جای دهد اتاق‌هایی که همگی دارای تراس، فضای غذاخوری در فضای باز و استخر‌های شنا هستند.

این ویلا در شبه جزیره پلوپونز واقع شده و رو به مناظر خیره کننده‌ای از دریای اژه است. این ملک در مجموع دارای پنج آشپزخانه و چندین قسمت غذاخوری از جمله یک میخانه سنتی یونانی است.

در آن ویلا ۱۹ پرسنل از جمله یک سرآشپز حضور دارند که آماده پاسخگویی به ذائقه هر بازدید کننده‌ای می‌باشند. علاوه بر آن، یک سالن بدنسازی، یک اتاق بازی و یک اتاق یوگا نیز در آنجا وجود دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند از کتابخانه‌ای که حاوی کتب کمیاب از سراسر جهان است نیز لذت ببرند.

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

تصاویری از درون گران‌ترین ویلای جهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج