جاباما
۱۳۰۷۳۳۶
۱۶۸۰
۱۶۸۰
پ

رپورتاژ آگهی

خرید از دبی | هر آنچه که باید درباره واردات از دبی بدانید

کشور امارات در سال های گذشته توانسته با توسعه اقتصادی فراوان، به یکی از کشورهای مهم در زمینه تجارت تبدیل شود. همسایگی این کشور با ایران آن را به یکی از هدف های اصلی تجار ایرانی قرار داده است. خرید کالا از دبی این امکان را به همه می دهد تا با نازل ترین قیمت، به بهترین برند های دنیا دسترسی پیدا کنند.

مقدمه

کشور امارات در سال های گذشته توانسته با توسعه اقتصادی فراوان، به یکی از کشورهای مهم در زمینه تجارت تبدیل شود. همسایگی این کشور با ایران آن را به یکی از هدف های اصلی تجار ایرانی قرار داده است. خرید کالا از دبی این امکان را به همه می دهد تا با نازل ترین قیمت، به بهترین برند های دنیا دسترسی پیدا کنند. در واقع پایین بودن هزینه واردات کالا از دبی برای تجار یک فرصت مناسب برای توسعه ی اهداف آن ها ایجاد کرده است. اما شاید این سوال خیلی از شما عزیزان باشد که چطور باید از دبی خرید کنیم؟ یا نحوه خرید کالا از دبی و ارسال آن چگونه انجام می شود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و دیگر سوال هایی که  درباره هزینه خرید کالا از دبی در ذهن دارید این مطلب از گروه تجاری ققنوس را مطالعه فرمایید.

خرید از دبی | هر آنچه که باید درباره واردات از دبی بدانید

خرید و واردات از دبی به ایران چگونه انجام میشود؟

 برای خرید کالا از دبی بهتر است صفر تا صد آن را به یک شرکت بازرگانی همچون گروه تجاری ققنوس بسپارید. این روش هزینه خرید کالا از دبی را تا اندازه ای کاهش می دهد. در حال حاضر بیشتر تجار و بازرگانان  برای خرید عمده کالا از امارات از این روش استفاده می کنند. چون فقط کافی است که لیست محصولات مورد نیاز را برای شرکت بازرگانی گروه تجاری ققنوس ارسال کنید. نیروهای مجرب ما در دفاتر دبی مناسب ترین فروشنده را با نازل ترین قیمت برای مشتریان خود پیدا خواهند کرد و محاسبه هزینه ‌های تمام شده را به شما عزیزان خواهند داد.

یکی دیگر از روش های محبوب خرید کالا از دبی روش خرید اینترنتی می باشد. با توسعه تکنولوژی و دسترسی بیشتر مردم به اینترنت، خرید از فروشگاه‌های آنلاین طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. متاسفانه در حال حاضر امکان خرید کالا از دبی به صورت اینترنتی به طور مستقیم برای هموطنان به علت وجود تحریم ها، امکان پذیر نیست و شما عزیزان در صورت تمایل به خرید می‌ توانید از طریق گروه تجاری ققنوس به راحتی خرید خود را انجام دهید.

در واقع شما عزیزان برای خرید کالا از دبی به صورت اینترنتی لازم است که به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و بعد از انتخاب محصول مورد نیاز، لینک صفحه مورد نظر را کپی و  برای کارشناسان ما ارسال کنید تا قیمت مرسوله را  برآورد و به اطلاع شما برسانند. در انتها گروه تجاری ققنوس کالاهای مد نظر شما عزیزان را خریداری کرده و در کمترین زمان  وارد کشور می کنند و تحویل شما عزیزان خواهند داد. ناگفته نماند هیچ محدودیتی به لحاظ مقدار و حجم سفارش برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت.

خرید از دبی | هر آنچه که باید درباره واردات از دبی بدانید

مزایای خرید از امارات

به علت داشتن مرز دریایی  با کشور امارات، هزینه خرید کالا از دبی و نقل و انتقال آن به کشور تجار و بازرگانان بسیار مقرون به صرفه می باشد و در عین حال در کمترین زمان به کشور وارد می شوند.  این مسئله سبب شده که خرید از دبی طرفداران زیادی پیدا کند. یکی از دیگر از مسائلی که بازرگانان برای خرید کالا از امارات با آن مواجه هستند به مرجوع کردن کالا مرتبط است. بعضی وقت ها امکان دارد محصولی که به ایران وارد می‌شود، از کیفیت لازم برخوردار نباشد، بنابراین گروه تجاری ققنوس آمادگی این را دارد که محصولاتی که به دست شما عزیزان می ‌رسند در صورت نارضایتی شما مرجوع کند. یکی دیگر از مزایای خرید کالا از دبی این است که باعث تسهیل فرآیند خرید کالاهای دیگر کشورهایی می ‌شود که در حال حاضر کشور توسط آن ها تحریم شده است.

به طور کلی خرید کالا از دبی و واردات آن به کشور قدمت فراوانی دارد، ما در گروه تجاری ققنوس این آمادگی را داریم تا همه ی خدمات خرید و تامین محصول را از کشور امارات از شهرهای دبی و شارجه را برای خریدهای اینترنتی و حضوری  به مشتریان خود ارائه دهیم.

تضمین اصالت کالا

شما عزیزان اگر به دنبال خرید از فروشگاه اپل، نایک، زارا هستید! گروه تجاری ققنوس خرید آن را برای شما عزیزان انجام خواهد داد. پس برای خرید محصولات برند بدون نگرانی از خدمات خرید اینترنتی از سایت های امارات، توسط گروه تجاری ققنوس استفاده کنید‌.

قیمت مناسب کالا

یکی از مهمترین علت های پیشنهاد ما جهت خرید اینترنتی از سایت های کشور امارات داشتن قیمت های منصفانه نسبت به دیگر کشورها است، به علت دریافت مالیات کمتر قیمت تمام شده محصولات در این کشور بسیار پایین تر از سایر کشورها می باشد.

کاهش زمان حمل کالا

یکی از اصلی ترین مزایای خرید کالا از دبی به صورت اینترنتی امکان ارسال محصولات مشتریان در پایین ترین زمان ممکن از امارات به کشور است‌. چون که مسافت کشور امارات و ایران کم است، روش های نقل و انتقال متنوعی وجود دارد تا سفارش های مشتریان با سرعت بیشتری تحویل داده شود‌.

 

لیست بهترین سایت های خرید امارات

هزینه خرید کالا از دبی بسیار پایین است، به همین دلیل خرید به صورت اینترنتی یکی از مناسب ترین روش ها برای هموطنان می باشد، یکی از سوالات پر تکرار مشتریان ما همواره این است که کدام سایت برای خرید اینترنتی از این کشور معتبر است و می توان با قیمتی مناسب کالای مد نظر را خریداری کرد. به همین علت در ادامه گروه تجاری ققنوس برای شما لیستی از بهترین سایت ها جهت خرید کالا از دبی را برای شما ارائه می دهد.

سایت نون (Noon)

 پرطرفدارترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کالا از دبی سایت نون می باشد، شما عزیزان می توانید محصولاتی همچون لوازم الکترونیکی، ارایشی، پوشاک و … را از این سایت اماراتی خریداری کنید. هزینه پایین تحویل سفارش های مشتریان یکی از مزایای های خرید کالا از این سایت است.

سایت آمازون (Amazon)

طرفداران خرید اینترنتی از دبی بدون شک اسم سایت سوق را شنیده اند، سایت سوق بزرگترین فروشگاه اینترنتی در امارات به حساب می آید که آمازون آن را خریداری کرده و الان به عنوان وبسایت آمازون امارات مشغول به فعالیت است.

سایت نمشی (Namshi)

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی امارات جهت خرید پوشاک سایت نمشی می باشد. وجود تخفیف های بالای هفتاد درصد سبب شده که خرید پوشاک از این سایت  بهترین انتخاب برای هموطنان عزیز می باشد.

سایت دوبیزل (Dubizzle)

این سایت گزینه مناسبی برای افرادی است که بیشتر به دنبال کالاهای دست دوم هستند می باشد.

سایت گجت بی (Gadgetby)

همان طور که از نامش پیداست تمرکز این سایت بر فروش موبایل، لبتاپ، تبلت و سایر لوازم الکترونیکی است. در واقع این سایت گزینه مناسبی برای خرید با قیمت پایین برای مشتریان است.

سایت اوناس (Ounass)

در این سایت برندهای مطرح دنیا مانند منگو، گوچی، شنل ، تیفانی و … به فروش خواهد رسید، شما عزیزان می توانید پوشاک مورد نیاز خود را با پایین ترین هزینه خرید از دبی به صورت اینترنتی تهیه کنید.

ما تلاش کردیم در این قسمت بعضی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی امارات را معرفی کنیم، تنها کاری که شما عزیزان لازم است انجام دهید باید محصول انتخاب شده ی خود را برای کارشناسان گروه تجاری ققنوس ارسال کنید تا همکاران ما در بخش خرید و تامین کالا به شما عزیزان پاسخ دهند.

خرید از دبی | هر آنچه که باید درباره واردات از دبی بدانید

حمل بار از دبی به کشور ایران چگونه صورت می گیرد؟

از جمله مشکلاتی که احتمالا در حین خرید کالا از دبی و واردات آن به کشور پیدا خواهید کرد، این است که به علت وجود تحریم ها مجوز حمل مستقیم کالا را ندارید؛ از این رو، ما در گروه تجاری ققنوس در کلیه مراحل شما را همراهی خواهیم کرد. بسیاری از تجار با توجه به تحریم ها، مرسولات خود را به روش حمل بار با لنج و حمل هوایی از دبی ارسال خواهند کرد. گروه تجاری ققنوس با استفاده از تیمی مجرب در خصوص ترخیص کالا در گمرکات دبی، این آمادگی را دارند تا انجام تمامی امور گمرکی شما را به عهده بگیرند. همچنین باید به این مورد توجه داشت هزینه خرید کالا از دبی با توجه به روش حمل انتخابی متفاوت است.

کافی است برای استفاده از سرویس های حمل و نقل گروه تجاری ققنوس با کارشناسان تماس بگیرید تا در اسرع وقت بتوانید از سرویس های ویژه ما بهره مند شوید و در کمترین زمان، مرسوله خود را در کشور دریافت کنید. ترخیص محصولات در دبی از حساسیت‌های فراوانی برخوردار است و قوانین پیچیده ای در این خصوص وجود دارد؛ از این رو، با همراهی گروه تجاری ققنوس در کنار خود، تجربه ‌ای با ایمنی کامل و بدون مشکل را برای خود رقم خواهید زد. خرید و تامین کالا از دبی  یکی از مهم ترین خدمات گروه تجاری ققنوس می باشد، شما می توانید کلیه امورخرید خود را از پرداخت هزینه گرفته تا نقل و انتقال آن را به گروه تجاری ققنوس بسپارید.

هزنیه خرید و واردات از امارات

هزینه واردات کالا از دبی اولین سوالی است که مشتریان ما در مورد آن خواهند پرسید، طبیعتا مبنای برآورد هزینه خرید کالا هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری  از فروشگاه های دبی متفاوت می باشد. هزینه خرید کالا از دبی به عوامل  مختلفی همچون ارزش محصول، وزن و حجم محصول، تعداد مورد نیاز محصول، مقصد بار در کشور، روش نقل و انتقال (هوایی،دریایی)، هزینه گمرک و کارمزد خرید بستگی دارد. به همین دلیل توصیه ما به شما این است لینک محصول انتخابی خود از سایت های دبی برای ما ارسال کنید تا ما هزینه و قیمت تمام شده آن را حساب کنیم و سپس به شما عزیزان اطلاع دهیم.

اگر شما در نظر دارید از دبی خرید کنید یا مایلید کالاهای خود را از چین به امارات حمل کنید      shipping from China to UAE می بایست به فرآیند حمل و نقل توجه کنید. در واقع، چین به عنوان یکی از کشورهایی است که بسیاری از کالاهایی که در دبی به فروش می‌رسند، از آنجا تأمین می‌شوند. بنابراین، انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب و ارزان قیمت می‌تواند کمک کند تا بتوانید کالاهای خود را با صرف هزینه کمتر به امارات برایتان ارسال کنید. با استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی یا دریایی و یا خدمات پیک‌هایی مانند DHL یا FedEx می توانید این امر را به راحتی اما با هزینه بالا انجام دهید. در نهایت، با انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی با تجربه و قابل اعتماد مانند Hipofly، می توانید به راحتی و با کمترین نرخ حمل از فرآیند حمل و نقل کالاهای خود از چین به امارات برایتان لذت ببرید.

جمع بندی

اگر تمایل به خرید کالا از دبی دارید، بهترین گزینه استفاده از خدمات گروه تجاری ققنوس می‌ باشد. شرکت ما با در اختیار داشتن دفاتر ویژه و پرسنل کار کشته و مجرب در شهر دبی، خرید و حمل کالا به کشور را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. گروه تجاری ققنوس با تجربه بالایی که در حوزه حمل بار از چین به ایران دارد، می تواند از شیوه های قانونی برای دریافت تخفیف ‌های گمرکی استفاده کند. بسیاری از مردم این تصور را دارند که چون دبی شهر گرانی است، بهتر است خرید خود را از کشورهای دیگرانجام دهند! اما باید بدانید هزینه خرید کالا از دبی نسبت به سایر کشورها به صرفه تر است. پیشنهاد ما به شما این است از خدمات خرید کالا از دبی شرکت گروه تجاری ققنوس fnxshipping.com استفاده کنید تا دیدگاه بهتری نسبت به این مسئله داشته باشید.

 بنابراین کافی است با شماره ۰۲۱-۴۸۰۰۰۱۱۰ تماس بگیرید و کالای مد نظر خود را به ما اعلام کنید، ما کلیه مراحل را برای شما توضیح خواهیم داد و بهترین فروشندگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج