۱۳۰۷۳۸۵
۳۶۶۰
۳۶۶۰
پ

سکه امامی ۳۵میلیونی شد!

امروز شیب صعودی قیمت طلا و سکه متعاقب تغییر کانال دلار، تندتر بود. با رشد قیمت در بازار فلز گرانبها حباب سکه نیز بزرگتر شده است. هر مثقال طلا نیز در آستانه ورود به کانال ۱۲ میلیون تومانی است.

تجارت نیوز: امروز سکه وارد کانال ۳۵ میلیون تومانی شد. رالی صعودی قیمت طلا و سکه متعاقب ورود دلار به کانال ۵۵ هزار تومانی سرعت گرفته است. بازار سکه صبح امروز با افزایش یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومانی آغاز به کار کرد. این روند صعودی به کاهش ۵ دلاری انس جهانی طلا بی‌توجه بود. گفتنی است انس جهانی طلا با قیمت ۱۹۸۰ دلاری معامله می‌شود.

سکه امامی 35میلیونی شد!

معامله‌گران روند صعودی قیمت در بازار فلز گرانبها را متاثر از افزایش قیمت دلار می‌دانند. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند افزایش محدود تقاضا در ماه شوال و وجود برخی مناسبت‌های مذهبی و رشد قیمت دلار عامل تحرکات قیمتی در بازار طلا و سکه شده است.

تحلیلگران اقتصادی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری را روزهای پرخبری در حوزه سیاسی برای کشورمان می‌دانند از همین رو معتقدند باید دید روند این اخبار سیاسی مثبت است یا منفی تا روند بازارهای مالی نیز مشخص شود.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲  قیمت سکه با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی باز شد. این قطعه به کانال ۳۵ میلیون تومانی ورود کرد و با قیمت ۳۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان معامله می‌شود

صبح امروز سکه بهار با افزایش ۳۰۳ هزار تومانی آغاز به کار کرد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش  با قیمت ۳۰ میلیون و ۷۸۶ هزار تومانی معامله می‌شود.

نیم سکه امروز ۱۵۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۱۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. ربع سکه، نیز با رشد ۲۵۰ هزار تومانی قیمت، با رقم ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله‌ می‌شود.

سکه گرمی امروز نیز مانند روز گذشته  ۱۰۰ هزار تومان گران شد. این قطعه  با قیمت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

صبح امروز متعاقب رشد قیمت سکه، حباب تمام قطعات سکه نیز افزایش داشت. این رشد قیمت باعث شد حباب سکه به کانال ۹ میلیون تومانی ورود کند.

امروز قیمت طلا نیز  با روند افزایشی باز شد. این رشد قیمت، هر مثقال طلا را برای لحظاتی یک کانال بالاتر نشاند اما در ادامه معاملات این مقدار طلا به کانال ۱۱ میلیون تومانی برگشت. در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان مبادله می‌شود و افزایش ۸۵ هزار تومانی دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بیش از ۱۸ هزار تومان گران شد و با قیمت دو میلیون و ۷۶۳ هزار تومان مبادله می‌شود.

امروز طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۷۲۷ هزار تومان مبادله می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج