۱۳۰۷۵۸۰
۷۵۱۳
۷۵۱۳
پ

مهارت باورنکردنی یک کلاغ در کشیدن نقاشی!

یک کلاغ ۱۱ ساله به نام اودین در کشیدن نقاشی روی موم مهارت فوق العاده‌ای دارد و همچنین می‌تواند صدای جیغ بچه‌ها را بازتولید کند.

فرارو: یک کلاغ خلاق برای ساخت آثار انتزاعی شگفت انگیز خود از مجموعه‌ای از رنگ‌های زنده و ایمن برای حیوانات استفاده می‌کند که تا ۱۵ پوند به فروش می‌رسد.

نگهبانان پارک حفاظت از حیات وحش شفیلد در یورکشایر جنوبی، گفتند که اولین بار حدود هشت سال پیش به پرنده اسیر شده یک سه پایه دادند و پس از معرفی ابزار‌های مختلف در طول یک سال، او توانست از قلم مو برای خلق آثار باورنکردنی خود استفاده کند.

میلی فاکس، نگهبان ۲۵ ساله گفت که پرنده کاریزماتیک رویکردی تهاجمی برای تولید نقاشی‌های منحصر به فرد خود داشت.

او گفت: اودین خیلی با قلم مو به بوم ضربه می‌زند. در بسیاری اوقات او فقط قلم مو را روی بوم می‌اندازد. اما کاملاً تهاجمی است. او قطعاً یکی از باهوش‌ترین حیواناتی است که ما در پارک داریم.

نگهبان پارک گفت: اودین در بسیاری از مواقع باهوش‌تر از ما است. روشی که او در مورد چیز‌ها فکر می‌کند و معما‌هایی را که ما برای او تنظیم کرده ایم حل می‌کند.

اودین که در اسارت در پارک حفاظت از حیات وحش به دنیا آمد، از سه سالگی توسط نگهبانانش با این فرآیند خلاق آشنا شد و طولی نکشید که قلم مو را روی بوم گذاشت و شروع به تولید آثار باورنکردنی کرد.

میلی گفت که پربارترین دوره اودین قبل از همه گیری کووید-۱۹ بود. او گفت که کلاغ آوانگارد، می‌تواند صدای جیغ بچه‌ها را بازتولید کند. او شخصیت بسیار بزرگی دارد. او یک پرنده واقعا کاریزماتیک است. او صدا‌هایی را که می‌شنود کپی می‌کند. صدای مورد علاقه‌اش صدای جیغ بچه‌ها است. مردم اغلب از کار او بسیار شگفت زده می‌شوند.

مطالعات نشان داده است که کلاغ‌ها مهارت‌های شناختی دارند که با میمون‌های بزرگ در بلوغ کامل رقابت می‌کنند. مطالعات دیگر نشان می‌دهد که آن‌ها ممکن است توانایی حل مسئله مشابه کودکان زیر هفت سال داشته باشند.

فروش آثار اودین به پروژه‌های جمع آوری کمک‌های مالی برای حفاظت اهدا می‌شود.

مهارت باورنکردنی یک کلاغ در کشیدن نقاشی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج