۱۳۰۷۸۳۹
۵۹۹۹
۵۹۹۹
پ

سرقت خودروی کارمندان دستگاه‌های دولتی!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارقی که اقدام به سرقت لوازم و محتویات از داخل خودروی کارمندان و مراجعان ادارات دولتی در بلوار دادمان کرده بود، خبرداد.

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارقی که اقدام به سرقت لوازم و محتویات از داخل خودروی کارمندان و مراجعان ادارات دولتی در بلوار دادمان کرده بود، خبرداد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ظهر روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت زنی در محدوده بلوار دادمان بودند که به یک دستگاه خودرو که راننده آن کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان توقف کرده بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

سرقت خودروی کارمندان دستگاه‌های دولتی!

وی با بیان اینکه بررسی‌ اولیه ماموران نشان داد که پلاک خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است، گفت:‌همین سرنخ کافی بود تا ماموران برای بررسی‌های بیشتر به متهم مراجعه کنند، اما این فرد که در حال باز کردن لاستیک خودروی پارک شده بود به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری شد که پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازرسی از خودروی متهم گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، دو ستگاه تلفن همراه و اقلام مسروقه دیگر نیز کشف و مشخص شد متهم با مراجعه به محل هایی که سازمان‌های دولتی در آن دایر است، اقدام به سرقت از خودروی کارمندان و مراجعه کنندگان آن کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو و ۳۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد. متهم ۵۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج