جاباما
۱۳۰۸۱۸۳
۱۰۴۳
۱۰۴۳
پ

فال چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۱۳ اردیبهشت برای متولدین فروردین

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید. یکی از آشنایان به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.   یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین اردیبهشت

از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. این رویکرد نه‌تنها دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت، بلکه صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده برقرار می‌کند. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید.   مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین خرداد

گرفتاری مالی دارید و ذهنتان حسابی مشغول است. با این حال به صلاح شماست که بیش از حد ذهنتان را مشغول نکنید. این گرفتاری‌ها در چند روز آینده خاتمه پیدا می‌کند و اوضاع مالیتان بهتر می‌شود. شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهنتان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند.  کار پسندیده‌ای که انجام داده‌ا‌ید در نزد اطرافیان جلوه می‌کند. به همین دلیل دوستان و آشنایان قدر شما را بیشتر خواهند دانست. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای پسندیده بیشتر، جای خود را در در اطرافیان باز کنید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین تیر

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین کنید. برای افزایش درآمد به نصیحت‌ افراد خلاق و نوآور توجه کنید. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین مرداد

انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت.   اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین شهریور

چشم از سلامت خود برندارید و بیشتر از همیشه مواظب وجود نازنینتان باشید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد.  یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. به لحاظ کاری با مشکلی روبه‌رو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که برای خوشنودیتان دست به هر کاری خواهد زد.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین مهر

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. روز خوبی را در پیش دارید و به رغم‌اینکه انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید.  تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین آبان

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. خبری خوشایندی از راه دور به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید.  قدر زحمت‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین آذر

غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. این رفاقت را به دوستی دیرینه‌ای تبدیل کنید و از تجربه دوستان خود بهره بگیرید. فردی که بدخواه شماست از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. تغییری در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برایتان به دنبال خواهد داشت. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گرانبهای خود را بی‌دلیل هدر دهید. هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا به حریم شخصی شما احترام بگذارد.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین دی

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانیهای خود بردارید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین بهمن

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. انسان ولخرجی هستید و خرج‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.  کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از در احترام و محبت با ایشان وارد شوید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید.

فال روز 13 اردیبهشت برای متولدین اسفند

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید.  قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید.  خطری در کمین است و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان درخواست کنید که چاره‌ای برای اصلاح این رفتار بیندیشد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج