۱۳۰۹۷۱
۲۱ نظر
۵۰۰۳
۲۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پخش نامه تخریبی علیه روحانی در مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از پخش نامه‌ای علیه حسن روحانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خبر داد.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از پخش نامه‌ای علیه حسن روحانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خبر داد.

کمال‌الدین پیرموذن در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کمال تأسف امروز شاهد بودیم که در روز روشن علیه رئیس جمهور نامه تخریبی منتشر شده که تاریخ مجلس چنین چیزی را به خود ندیده است.

وی افزود: در این نامه آمده که مدرک دکترای رئیس جمهور در زمان نمایندگی وی جعلی بوده و روحانی در زمان نمایندگی مدرک دکترا نداشته است.

این نماینده مجلس بر لزوم پاسخ‌گویی هیأت رئیسه در برابر پخش این نامه‌ها تأکید کرد.

پیر موذن با بیان اینکه یک نماینده مسئولیت نگارش این نامه را بر عهده گرفته تصریح کرد: انتشار این نامه برای جوسازی، تخریب و تندروی پیش از طرح استیضاح وزیر علوم است تا رئیس جمهور با شجاعت و صراحت واقعیت‌های پشت پرده استیضاح را مطرح نکند.

پیرموذن در پایان گفت: من امیدوارم حتما استیضاح وزیر علوم انجام شود تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم‌الله ‌الرحم‌الرحیم

حسب مندرجات اسناد مجلس شورای اسلامی، آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور از دوره اول مجلس شورای اسلامی با عنوان «دکتر» عهده‌دار سمت نمایندگی بوده‌اند در حالی که مطابق مندرجات سایت مرکز تحقیقات استراتژیک (تحت مدیریت خود ایشان) ایشان طی سال‌های منتهی به ۷۴ برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در یکی از دانشگاه‌های انگلستان ثبت نام نموده‌اند و اکنون نیز حسب اظهارات معاون خود آقای نوبخت استاد تمام دانشگاه بوده و از آن محل حقوق دریافت می‌دارند! در این رابطه سؤالاتی به شرح زیر مطرح است که لازم است مراجع ذیربط برای روشن شدن اذهان و افکار عمومی بدان پاسخ دهند.

۱- در فاصله سال‌های مجلس اول تا سال ۷۴ که ایشان مدرک دکترا گرفته‌اند از حقوق و امتیازات عنوان «دکتر» استفاده نموده‌اند؟ اگر بلی با چه مجوز قانونی و شرعی؟

۲- چگونه همزمان با تحصیل در انگلستان در پست‌های خطیری مثل نایب رئیس مجلس، دبیر شورای عالی امنیت ملی و ... انجام وظیفه شده است.

۳- ایشان در هیئت ممیزه کدام دانشگاه و با کدام سوابق پژوهشی موفق به کسب عنوان «استاد تمام» شده‌اند؟

۴- در دوران تحصیل از بورس استفاده کرده‌اند یا با هزینه شخصی در انگلستان درس خوانده‌اند؟ اگر بورسیه بوده‌اند با شرکت در کدام آزمون و یا با کدام مجوز قانونی از بورسیه استفاده نموده‌اند؟»

پیگیری پخش نامه علیه رئیس‌جمهور در هیأت رئیسه مجلس

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: موضوع پخش نامه علیه رئیس‌جمهور را در این هیأت پیگیری خواهیم کرد.

بهروز نعمتی با اشاره به انتشار و پخش شب‌نامه علیه حجت‌الاسلام روحانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع را پیگیری و بررسی خواهیم کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس پیش از این در جمع خبرنگاران پارلمانی از پخش نامه‌ای علیه حسن روحانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خبر داد.

پیرموذن اظهار کرد: با کمال تأسف امروز شاهد بودیم که در روز روشن علیه رئیس جمهور نامه تخریبی منتشر شده که تاریخ مجلس چنین چیزی را به خود ندیده است.

وی افزود: در این نامه آمده که مدرک دکترای رئیس جمهور در زمان نمایندگی وی جعلی بوده و روحانی در زمان نمایندگی مدرک دکترا نداشته است.

این نماینده مجلس بر لزوم پاسخ‌گویی هیأت رئیسه در برابر پخش این نامه‌ها تأکید کرد.

پیر موذن با بیان اینکه یک نماینده مسئولیت نگارش این نامه را بر عهده گرفته تصریح کرد: انتشار این نامه برای جوسازی، تخریب و تندروی پیش از طرح استیضاح وزیر علوم است تا رئیس جمهور با شجاعت و صراحت واقعیت‌های پشت پرده استیضاح را مطرح نکند.

پیرموذن در پایان گفت: من امیدوارم حتما استیضاح وزیر علوم انجام شود تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ر

      اكرواقعيت داشته باشه!!!!!!

    • دانشجو

      اگه واقعیت داشته باشه ممکنه دوباره رشد اقتصادیمون برگرده به منفی 5 درصد...یه عده واقعا بیکارنااا

    • جاوید

      احتمالا باید درست باشه.دوره هاشمی بوده .و همه چی ممکنه.

    • بدون نام

      آن کسی که خودش نامه را نوشته باید مدارک تحصیلی خود را ارایه دهد تا معلوم شود جایش در مجلس است ویا ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین عجب چیزی گفتی:)

      • hamid

        اين آقايان كه مي نشينند و براي اين و آن پاپوش مي دوزند اگر كمي به خودشان مراجعه كنند خواهند فهميد كه همگي تحت شرايط خاصي به مجلس فرستاده شده اند نه بر اساس توانايي هايشان .لذا اگر اين گفته شان درست هم باشد آقاي روحاني همينقدر كه كشور را از ورطه نابودي نجات دادند حق بزرگي بر گردن كشور و ملت ايران دارند.و اين را هم بدانند كه ملت ايران در فرصت مناسب حق تك تك آنها را با كسب اجازه از مقام معظم رهبري بر كف دستشان خواهند گذاشت.

      • مجید

        کافیه فقط دست از استیضاح وزیر علوم برداره تا سه روزه فرجی دانا یه دکترا بهش بده

        نگی نه که خودتو گول زدی

    • بدون نام

      من معتقدم اگر چنین سخنی صحت داشته و منتشر کننده چنانچه قصد تشویش اذهان را ندارد چرا اکنون دست به چنین اقدامی زده است در حالیکه هیچ سودی حاصل نمی شود و اکنون به تبعیت از فرمان رهبر معظم در همه دوره ها وظیفه حمایت از دولت است

    • MOHI

      چندتانماینده هستندمانندکوچک زاده ورسایی وحسینی وتوکلی و........که فکرمی کننداندازه همه ملت می دانندودربست ایران دراختیارانان است.همیشه دنبال نقطه ضعف می باشندشمانگاه کنیدازابتداتاالان شده یک بارازاین بنده خداحمایت کنند

    • بدون نام

      این نمایندها واقعا بیکارندبعضی ازخود این نمایندها پنج کلاس هم سوادندارند

    • ناشناس

      اینام تواین هیری بری وقت گیراوردنا

    • بدون نام

      نماینده ای که به جای دغدغه ی معیشت مردم توی این افکار بچه گانه سیر می کند یا غافل است یا...

      پاسخ ها

      • hamid

        غافل نيستند بلكه افراد ابن الوقتي هستند كه فقط منافع شخصي شان را دنبال مي كنند . مگر همينان نبودند كه اسلحه كمري حقوق مادام العمر و بسياري امكانات ديگر را خواسته بودند و تا ديدند ملت ايران اعتراض كرد ساکت شدند.

    • ABDOSAMAD GHERAATI

      *بسم الله الرحمن الرحيم *
      با کمال تاسف و تاثر من ناراحتم از روش و رویه بعضی اشخاص که با سوء استفاده از مقام و موقیت خود و نادیده گرفتن حق ملت شهید پرورایران و سفارشات مقام معظم رهبری * بطور ناخواسته آب به آسیاب دشمنان دین ونطام مقدس جمهوری اسلامی میریزنند*وبا علنی کردن خطای تبهمی اشخاص
      قصد ریختن آبروی دیگران را دارند*من به نمایندگی از کل ملت ایران تاکید میکنم که اگر میخواهیم روح امام خمینی از ما راضی باشد*سفارشات رهبر خامنه ای در خصوص اتحاد بین 3 قواه را ملکه فکرمان نموده واز تفرقه ودشمنی ببین این 3 قوه محترم دست برداشته و اکیداً بپرهزیم*که خداوند نبز درقرآن میفر ماید *وای بر سخن چین هرزه گوی*همه ما در مقابل اعمالمان مسئو لیم *مجددا تاکید می کنم همه ما باید به فکر نطام وسفارشات مقام معظم رهبری باشیم ودر هر مقامی که هستیم فقط درخط رهبری حرکت نماییم

      پاسخ ها

      • hamid

        آقاي عبدالصمد اينها نا خواسته آب به آسياب دشمن نمي ريزند بلكه كاملا خواسته و به عمد اين كارها را مي كنند تا كشور را به سرحد فروپاشي برسانند. خداوند عالم است و تمامي اين افراد تقاص كارهايشان را پس خواهند داد.

    • amir

      از دی که گذشت هیچ ازو یاد نکن / فردا که نیامده است فریاد مکن
      اقای محترمی که نامه جعلی بودن دکترای روحانی را نوشتی هدفت چه بود ایا می خوای تورم 40را به 12 تقلیل بدهی یا با این کار رشد منفی اقتصادی را به مثبت افزایش دهی.

    • بدون نام

      همه اینها به کنار مجلس مگر برای خود حفاظت وغیرندارد آن هم درروز روشن این عمل انجام میگیرد امروز ما حرف نه چندان عقلائی احمدی نژاد پی می بریم که مجلس را درراس امور نمیدانست

      پاسخ ها

      • برجی

        احمدی نژاد اگر در زندگیش یک حرف درست زد همین بود

    • علی

      این مطالب دروغ است واینها جوسازی در خصوص استیضاح وزیر متخلف است

    • احسان

      این نامه اگه راست می گه چرادرزمان انتخابات ریاست جمهوری این مدارک ومطالب خودرابیان نمی کرد

    • حمید

      ظاهرا بحث هزاران میلیارد وام های معوق مطروحه و قرار بر اعلام اسامی این بدهکاران بانکی و از طرفی هم اطلاع رسانی در خصوص بورسیه های تحصیلی غیر قانونی اعطایی در دولت قبل به کام نمایندگان خوش نیامده و انگاری میخوان گرو کشی کنند . خدایا خودت به داد ما ملت برس .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج