۱۳۰۹۹۱۲
۳۷۹۲
۳۷۹۲
پ

رفتار وحشیانه با سگ پلیس جنجالی شد

سگ بیچاره سعی می‌کند کاری را که قرار است انجام دهد را انجام دهد و مردم را از مواد منفجره در فرودگاه در امان نگه دارد، اما این مامور زندگی را برای او سخت می‌کند. اگر در ملاء عام با سگ این گونه رفتار می‌کند، در خلوت چه می‌کند؟

فرارو: رفتار وحشیانه یک مربی سگ در اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا (TSA) با این حیوان در فرودگاه مترو دیترویت خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که این فرد درحالی که طناب سگ کشف مواد منفجره را در دست گرفته در حال راه رفتن به جلو و عقب است. او هر بار که چرخش می‌کرد، سگ را با خشونت می‌کشید.

این ویدئو در فرودگاه متروپولیتن دیترویت گرفته شده است و پس از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی گفته است: سگ بیچاره سعی می‌کند کاری را که قرار است انجام دهد را انجام دهد و مردم را از مواد منفجره در فرودگاه در امان نگه دارد، اما این فرد زندگی را برای او سخت می‌کند. اگر در ملاء عام با سگ این گونه رفتار می‌کند، در خلوت چه می‌کند؟

مایکل بورکی، مربی سابق سگ‌های پلیس K-۹، در واکنش به این رفتار گفته است: رفتار مامور در این ویدئو نشان می‌دهد که آموزش کافی نیست.

او گفت: ما چرخشی انجام می‌دهیم که سگ باید با نگهدارنده هماهنگ شود. اما اینکه فقط او [سگ]را به همان شکلی بکشید که تقریباً واژگون شود، درست نیست.

پس از انتقادات گسترده از این رفتار، اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده اعلام کرد که این فرد از وظایف خود برکنار شده است.

در بیانیه این مرکز آمده است: ویدئویی که نشان می‌دهد یک نگهدارنده سگ شناسایی مواد منفجره اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده به‌طور تهاجمی سگی را که در ترمینال فرودگاه متروپولیتن دیترویت کار می‌کند، می‌کشد، به اشتراک گذاشته شد. رفتاری که این کنترل‌کننده نشان می‌دهد غیرقابل قبول است و مطابق با استاندارد‌های بالایی نیست که ما از افسران خود می‌خواهیم. مقامات این کارمند را از انجام وظایف در انتظار تکمیل تحقیقات حذف کرده‌اند و دستور داده‌اند که سگ فوراً برای یک معاینه سلامتی به دامپزشک منتقل شود.

رفتار وحشیانه با سگ پلیس جنجالی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج