۱۳۰۹۹۹۶
۱۶۷۶
۱۶۷۶
پ

حمله یک روزنامه به «پدرخوانده» کارگزاران

روزنامه جوان به محسن هاشمی و حزب کارگزان و همچنین آیت‌الله هاشمی حمله و آنان را مقصر وضعیت فعلی شهر تهران معرفی کرده است.

روزنامه جوان به محسن هاشمی و حزب کارگزان و همچنین آیت‌الله هاشمی حمله و آنان را مقصر وضعیت فعلی شهر تهران معرفی کرده است.

حمله یک روزنامه به «پدرخوانده» کارگزاران

 اگر روزگاری غلامحسین کرباسچی مدافع گران بودن تهران بود و اکنون محسن هاشمی ارزان‌کردن تهران را «انحرافی» می‌داند، باید توضیح دهند که با تفکر گران بودن یا گران‌کردن تهران چه بر سر مردم و شهر آوردند و آیا توانستند به هدف ادعایی که جلوگیری از مهاجرت به تهران است، برسند. «له‌شدن بخش بزرگ جامعه زیر چرخ‌های توسعه» از اندیشه‌های پدرخوانده درگذشته کارگزاران بود و صاحبان انگاره‌های گرانی تهران از آن بیم نداشتند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: «تهران گران» عامدانه یا ناخواسته از دست شما ر‌ها شد. کار به‌جایی رسید که ابرمیلیاردر‌های تهران‌نشین فقط با گران‌شدن ملک و زمین و تراکم به ثروت‌های افسانه‌ای رسیدند. اکنون ایده «تهران را باید گران کنیم» به ایده «تهران خودش گران است» تبدیل شده است! درست است؛ اکنون تهران بسیار گران است. حتی اگر «تهران‌گران» را با دید خوش‌بینانه یک انتخاب هوشمندانه از طرف طبقه صاحب سرمایه ندانیم، به پذیرش و گزینش هوشمندانه و آگاهانه آنان پس از مشاهده نتایج مرگ‌بار آن برای نیروی کار ارزان و نتایج حیات‌بخش آن برای طبقه ابرسرمایه‌دار باور داریم. آنان «تهران بسیار گران» را انتخاب کردند و شهروندان را به اسارتی در حصر نئولیبرالیزم کشاندند که آثار جبران‌ناپذیری برجا گذاشت که انتهای آن ناپیداست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج