۱۳۱۰۱۱۵
۲۰۴۲
۲۰۴۲
پ

ویدئویی شگفت‌انگیز از یک رتیل که روی آب راه می‌رود

رتیل‌ها نه تنها کوهنوردان و شکارچیان ماهری هستند، بلکه شناگر نیز هستند! آن‌ها به لطف کشش سطحی و توانایی در پارو زدن با استفاده از سه جفت پای اول خود می‌توانند روی آب راه بروند.

فرارو: ویدئویی شگفت‌انگیز از یک رتیل مودار که به معنای واقعی کلمه روی آب راه می‌رود، منتشر شده است.

ترس از عنکبوت غیر معمول نیست. بر اساس مطالعات انجام شده، عنکبوت‌هراسی وضعیتی است که ۶ درصد از جمعیت عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. رایج‌ترین نظریه این است که ترس پیشینیان خود از عنکبوت را از طریق تکامل به ارث برده ایم.

اگرچه عنکبوت‌ها به طور کلی می‌توانند ترس را در بسیاری از افراد القا کنند، اگر به شما بگوییم رتیل‌ها می‌توانند روی آب راه بروند چه؟ ویدئویی که در توئیتر آپلود شده است، دقیقاً همین را نشان می‌دهد و ما را وادار می‌کند همه چیز را زیر سوال ببریم!

در این کلیپ، یک قایق‌ران در بالای رودخانه در بالای یک بندپای بزرگ در حال معلق و شناور دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که یک رتیل بزرگ در حالی که افراد در قایق خود در کنار آن‌ها مانور می‌دهند. عنکبوت‌ها ممکن است به دلیل کشش سطحی در آب حرکت کنند.

این نوع رتیل ممکن است این تصور را ایجاد کند که با شنا کردن روی سطح و استفاده از سه پای جلویی خود به عنوان پارو در حال حرکت بر روی آب است.

رتیل‌ها وقتی با بحرانی مواجه می‌شوند، مانند تعقیب شدن توسط یک شکارچی یا افتادن ناخواسته در آب، اغلب فقط پارو می‌زنند. از آنجایی که آن‌ها از حجم‌های بزرگ آب خوششان نمی‌آید، توانایی طبیعی رتیل برای پارو زدن ممکن است در صورت وقوع سیل غیرقابل پیش‌بینی از آن‌ها محافظت کند.

در اصل، آن‌ها در صورت لزوم شنا می‌کنند، اما تمایلی به شنا ندارند. به هر حال مهم است که به خاطر داشته باشید که رتیل‌ها برای انسان‌ها خطرناک نیستند. نیش آن‌ها از زنبور عسل کمتر دردناک است.

این موجودات نه تنها می‌توانند روی آب راه بروند بلکه می‌دوند. خوشبختانه این عنکبوت‌ها برای انسان بی ضرر هستند. آن‌ها اغلب در نزدیکی نهر‌ها و برکه‌ها یافت می‌شوند و حتی در زیر سطح آب نیز یافت می‌شوند.

مو‌های بدن و پای عنکبوت هوا را به دام می‌اندازند، که آن‌ها را قادر می‌سازد در برابر غوطه ور شدن طولانی مدت مقاومت کنند.

ویدئویی شگفت‌انگیز از یک رتیل که روی آب راه می‌رود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج