جاباما
۱۳۱۱۰۴۹
۳۳۷۲
۳۳۷۲
پ

رد خون، راز جنایت هولناک در خیابان آذربایجان را فاش کرد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتلی بلافاصله پس از ارتکاب به قتل خبر داد وگفت: قاتل زمانی که برای درمان جراحت خود به بیمارستان مراجعه کرده بود، دستگیر شد.

رکنا: سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری، کشف جسد مرد جوانی درخانه‌ای در خیابان "آذربایجان" تهران به اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد.

وی افزود: تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز حکایت از داشت، مقتول در جریان یک درگیری هولناک قربانی جنایت شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در نخستین گام مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل وقوع قتل و روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل به دست آورند؛ کارآگاهان اداره دهم نیز در جریان تجسس‌ها یک رد خون کشف کردند که نشان می‌داد این خون متعلق به مقتول نیست و قاتل نیز در جریان این درگیری زخمی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد، قاتل پس از زخمی شدن به سرویس بهداشتی خانه رفته و پس از شستشوی دست خود محل زخمش را با پارچه‌ای باندپیچی کرده است که همین موضوع باعث شد تا به مراکز درمانی شهر تهران اعلام شود اگر فردی هدف ضربه چاقو قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان مراجعه کرد، هویت فرد مجروح شده سریعاً به پلیس گزارش شود.وی افزود: تحقیقات میدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه پرسنل انتظامات بیمارستان "لقمان حکیم " اعلام کردند مرد جوانی از ناحیه دست با ضربه چاقو مجروح شده و در حال حاضر در بخش اورژانس این مرکز درمانی حضور دارد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: همین اطلاعات کافی‌ بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در بخش اورژانس بیمارستان لقمان حکیم بگذارند و متهم را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهم در جریان بازجویی‌های ابتدایی طی اظهارات ضد و نقیضی منکر هرگونه ارتباط با قاتل شد اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی تیم کارآگاهان لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت، مقتول قصد داشت تا به دلایل شخصی با من درگیر شود که برای همین به صورتش ضربه‌ای زدم که ناگهان مقتول با چاقو به من حمله کرد، هنگامی که از سوی مقتول در ناحیه دست زخمی شدم چاقو را از دستش گرفتم و با همان چاقو ضربات متعددی را به بدن او وارد کردم؛ پس از ارتکاب جنایت نیز زخمم را باندپیچی کردم و به پارک دامپزشکی رفتم تا آلت قتاله را میان شمشاد‌ها مخفی کنم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از اعتراف صریح متهم، کارآگاهان چاقوی مورد نظر را پس از دقایقی تجسس در پارک دامپزشکی میان شمشادها کشف کردند.وی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج