اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۱۱۸۲
۴۵۳۶
۴۵۳۶
پ

اختلاف قیمت تیگو در ایران با کشورهای همسایه

قیمت فروش خودرو‌هایی نظیر تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو در کشورمان با اختلاف میلیاردی، گران‌تر از قیمت این خودرو‌ها در کشور‌های همسایه است.

فارس: قیمت فروش خودرو‌هایی نظیر تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو در کشورمان با اختلاف میلیاردی، گران‌تر از قیمت این خودرو‌ها در کشور‌های همسایه است.

تیگو ۸ پرو در بازار عراق ۴۸ میلیون دینار برابر با ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار به فروش می‌رسد که معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با احتساب نرخ غیر رسمی دلار (۵۰ هزار تومان) است؛ با دلار ۴۲ هزار تومانی هم قیمت تیگو ۸ پرو در عراق ۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان است.

اختلاف قیمت تیگو در ایران با کشورهای همسایه

در کویت مردم برای خرید هر دستگاه تیگو ۸ پرو ۸۷۹۹ دینار پرداخت می‌کنند که معادل ۲۸ هزار و ۷۰۰ دلار بوده و با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی برابر با یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان و با دلار ۴۲ هزار تومانی ۱ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان است.

در بازار عربستان هم مشتریان برای خرید تیگو ۸ پرو ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ ریال پرداخت می‌کنند که برابر با حدود ۳۰ هزار دلار و بر اساس نرخ دلار آزاد معادل یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان و بر اساس نرخ ۴۲ هزار تومانی دلار، معادل یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است.

قیمت تیگو ۷ پرو نیز در حال حاضر در بازار پاکستان ۴ میلیون و ۳۹۸ هزار روپیه است که کمتر از نصف قیمت تیگو ۸ پرو است. قیمت این خودرو در بازار پاکستان معادل ۱۵ هزار و ۴۰۰ دلار است، رقمی معادل ۷۷۰ میلیون تومان با دلار آزاد و ۶۴۶ میلیون تومان با دلار ۴۲ هزار تومانی.

این خودروی چینی در بازار عراق ۲۳ میلیون و ۹۸۶ هزار دینار به فروش می‌رسد که معادل ۱۸ هزار و ۳۰۰ دلار و با دلار ۵۰ هزار تومانی ۹۱۵ میلیون تومان و دلار ۴۲ هزار تومانی ۷۶۸ میلیون تومان است.

در بازار کویت هم تیگو ۷ پروو ۶۳۹۹ دینار برابر با ۲۰ هزار و ۸۷۰ دلار به فروش می‌رسد که معادل یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان با دلار غیر رسمی و ۸۷۶ میلیون تومان با نرخ ارز مرکز مبادلات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج