۱۳۱۱۷۴۱
۲۸۳
۲۸۳
پ

کتاب برای همه، امید برای ایران

طرح ویژه دیجی‌کالا مهر برای تأمین کتاب مورد نیاز کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار

اردیبهشت همیشه بهانه‌ای است برای خرید کتاب و کتابخوانی، سر زدن به یار مهربان قدیمی و بوییدن عطر خوش کاغذها.

برترین‌ها: اردیبهشت همیشه بهانه‌ای است برای خرید کتاب و کتابخوانی، سر زدن به یار مهربان قدیمی و بوییدن عطر خوش کاغذها.  هر سال اردیبهشت، با برگزاری نمایشگاه کتاب افراد زیادی از شهرهای دور و نزدیک به مقصد نمایشگاه کتاب، برای سفر به تهران برنامه‌ریزی می‌کنند.

طرح ویژه دیجی‌کالا مهر برای تأمین کتاب مورد نیاز کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار

اما تجربه چنین حال و هوایی برای همه ممکن نیست. کودکان و نوجوانان زیادی در سراسر ایران فرصت حضور در نمایشگاه کتاب و یا تهیه کتاب را ندارند. سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، بهانه‌ای است برای اهدای کتاب به مناطق کم‌برخوردار و ایجاد لذت کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان. 

کتاب و کتابخوانی حق همه فرزندان ایران است، تیم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا، با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی قصد دارد بیش از 600 عنوان کتاب را  به دست کودکان و نوجوانان در مناطق محروم کشور برساند و این هدف تنها با همراهی شما محقق خواهد شد.

با مراجعه به  «طرح ویژه کتاب برای همه» در وبسایت دیجی‌کالا مهر، لیستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان را مشاهده خواهید کرد. برای شرکت در این طرح می‌توانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را ثبت کنید. در پایان کتاب‌ها صرف تجهیز کتابخانه‌ها در مناطق کم برخوردار خواهد شد و کودکان و نوجوانان بسیاری در سراسر ایران از این فرصت بهره‌مند می‌شوند. 

طرح ویژه دیجی‌کالا مهر برای تأمین کتاب مورد نیاز کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار

 

دیجی‌کالا مهر پلتفرمی است برای خرید و اهدای کالای مورد نیاز موسسات نیکوکاری، در این پلتفرم نیازهای موسسات نمایش داده می‌شود و نیکوکاران می‌­توانند کالای مورد نیاز موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد را تهیه و به صورت رایگان از طریق دیجی‌کالا­ مهر به دستشان برسانند.

دیجی‌کالا­ مهر با بیش از  هشتاد موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف همکاری می‌کند. این پلتفرم برای اجرای طرح نیکوکاری «کتاب برای همه» با موسسه مردم نهاد «مهر گیتی» همکاری می‌کند و قصد دارد بیش از 600 عنوان کتاب را به منظور تجهیز کتابخانه‌ها در سراسر ایران توزیع کند. موسسه مهر گیتی در جهت ارتقای سطح فرهنگ و تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از 3 میلیون کتاب را برای تجهیز  به این مناطق ارسال کرده است.

 این کمپین از تاریخ 18 اردیبهشت شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای شرکت در این طرح از اینجا وارد شوید. علاوه‌بر کتاب، از طریق دیجی‌کالا مهر می‌توانید کالاهای مورد نیاز سایر خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را ببینید و در تامین کالای مورد نیاز آن‌ها  مشارکت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج