۱۳۱۲۳۲۳
۶۹۷
۶۹۷
پ

خرید آنلاین پیتزا در قم با اسنپ فود از بهترین فست فود های قم

در کوچه پس کوچه‌های شهر قم، تعداد زیادی سالن غذاخوری وجود دارد که برخی از آن‌ها غذاهای ایرانی و برخی فرنگی را سرو می‌کنند.

 

خرید آنلاین پیتزا در قم با اسنپ فود از بهترین فست فود های قم

اگر ساکن این شهر هستید یا برای سفر به آن مراجعه کردید بهتر است لیستی که در این مطلب برای خرید پیتزا شهر قم به شما معرفی کرده‌ایم را در ذهنتان بسپارید.

خرید پیتزا شهر قم از بهترین فست فودهای شهر

لیست زیر شامل کلیه فست فودهایی است که در شهر قم قرار دارد و از نظر مردم غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌دهند:

فست فود دلفین

میان سالن‌های غذاخوری موجود در شهر قم فست فود دلفین یکی از معروف‌ترین‌هاست. این مجموعه در سالاریه قم واقع شده و انواع پیتزاهای امریکایی و ایتالیایی، همبرگر، ساندویچ، انوع پیش غذا، سوخاری و نوشیدنی‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. سالن دلفین، دو طبقه بوده و همیشه شلوغ و پر از مشتری است. فضای مدرن و در عین حال ساده همراه با رفتار خوب پرسنل باعث شده است تا بتوانید در آرامش کامل غذای خود را میل کنید. در این مجموعه قیمت غذاها نسبت به حجمی که سرو می‌شود بسیار مناسب است.

فست فود شهر ما

در سال ۱۳۸۰ بود که فست فود شهر ما با مدیریت آقای ابراهیمی فعالیت خود را در زمینه تولید و ارائه انواع فست‌فود آغاز کرد. از همان ابتدا هم کیفیت و قیمت مناسب غذاها را به عنوان اصلی‌ترین هدف خود در نظر گرفت و توانست به عنوان بهترین فست فود مطرح شهر قم شناخته شود. در منوی این رستوران انواع پیتزا و ساندویچ را می‌توانید ببینید و آن‌ها را سفارش دهید. این مجموعه در بلوار امین واقع شده است و در بیشتر مواقع مشتریان زیادی را در آن خواهید دید.

خرید آنلاین پیتزا در قم با اسنپ فود از بهترین فست فود های قم

فست فود آرین

آرین، در خیابان شهید بهشتی شهر قم واقع شده و دارای محیطی تمیز و شیک است. محیط خلوت آن باعث شده است تا اغلب مشتریان در آرامش کامل غذای خود را میل کنند. فضای داخلی آرین بسیار شیک و تمیز بوده و روی دیوارهای آن، تابلوهای زیبا و مدرنی قرار گرفته است.در این مجموعه می‌توانید انواع غذاها را با قیمتی کاملا مناسب و حجم بالا سفارش دهید. اگر به این مجموعه مراجعه کردید حتما طعم چیزبرگر و ژامبون تنوری آن را بچشید.

فست فود تاچ برگر

همان‌طور که از نام این مجموعه پیداست، تمرکز اصلی‌اش روی سرو انواع همبرگر است. محیط این سالن غذاخوری، بسیار ساده دکور شده و جوی کاملا ایده‌آل را برای مشتریانش ایجاد کرده است. تاچ برگر در طبقه دوم یک مجتمع قرار گرفته است و اغلب مشتریانش جزو افرادی هستند که برای خرید به این پاساژ مراجعه کرده‌اند. بشقاب طاووق و تاچ برگر جزو پرفروش‌ترین غذاهای این مجموعه است.

پیتزا پیتزا

یکی از بهترین فست‌فودها برای خرید پیتزا قم، سالنی به نام پیتزا پیتزااست. این مجموعه در بلوار محمد امین واقع شده و یکی از شناخته‌ شده‌ترین‌ها در زمینه سرو پیتزاست. البته شعبه‌های مختلفی از آن وجود دارد و همگی سرویس‌دهی خوب و غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌دهند. در پیتزا پیتزا همه چیز با بهداشت کامل در اختیار مشتریان قرار گرفته و رفتار پرسنل کاملا محترمانه است. به جز این، قیمت غذاهای موجود در منوی آن نیز نسبت به دیگر فست‌فودهای هم رده مناسب است.

فست فود مجتمع گردشگری مارال ستاره

اغلب مسافرانی که از قم می‌گذرند، مارال ستاره را می‌شناسند. بخشی از این مجموعه بزرگ مربوط به غذاهای فست‌فودی است. شما می‌توانید به صورت شبانه روزی به این مرکز مراجعه کنید و از طعم‌ غذاهایشان بچشید. قیمت غذاها در آن نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند مناسب بوده و نحوه سرویس‌دهی و بهداشت محیط نیز کاملا متناسب با همان چیزی است که مشتریان انتظار دارند.

فست فود فست اند فان

آخرین فست فود در لیست ما مربوط به اند فان است. سالنی واقع در مجتمع مهر و ماه که در اتوبان قم قرار دارد و به مرغ سوخاری‌هایش معروف است. کیفیت پیتزاهای اند فان، در سطح بالایی بوده و در کنار سیب‌زمینی سرخ کرده، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این مجموعه همه چیز با بهداشت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد و رفتار کارکنان آن نیز کاملا محترمانه است. فضای مجموعه با صندلی و میزهای متنوعی که دارد، مطمئنا می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند.

خرید آنلاین پیتزا در قم با اسنپ فود از بهترین فست فود های قم

راهنمای خرید پیتزا شهر قم به صورت آنلاین

اگر تمایلی به صرف غذا در فضای فست‌فودها را ندارید، می‌توانید از خدمات آنلاین استفاده کنید. اسنپ فود یک اپلیکیشن کامل برای سفارش اینترنتی غذاست. کافی است با ورود به این پلتفرم و وارد کردن آدرستان روی گزینه مربوط به فست فود کلیک کنید تا اسامی سالن‌های غذاخوری که در اطرافتان هستند، به نمایش درآیند. پس از آن با کلیک روی هر کدام می‌توانید وارد صفحه مربوط به آن‌ها شده و در نهایت غذای خود را پس از مشاهده قیمت، از منو انتخاب کنید. سفارش شما توسط فست فود مورد نظرتان در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه می‌شود و برایتان ارسال خواهد شد.


 


 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج