adexo3
۱۳۱۲۸۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

برخورد قاطع با کاروان‌های عروسی غیرمتعارف

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در پی برخی مزاحمت ها و مشکلات ناشی از راه اندازی کاروان های عروسی و شادی غیر متعارف در سطح شهر گفت: با افرادی که مخل آسایش عمومی می شوند با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: "سیدمهدی قویدل"یا اعلام این خبر اظهار کرد: اخیرا برخی از افراد در مراسمات جشن و عروسی ارزش های اسلامی را رعایت نکرده و با به راه انداختن کاروان های عروسی و ایجاد سر و صدا در معابر و خیابان های شهر باعث سلب آسایش و آرامش عمومی و ناراحتی دیگران می شوند.

وی مردم راور را دارای پیشینه مذهبی، مومن و وفادار به نظام و انقلاب توصیف کرد و افزود: شهرستان راور تاکنون از امنیت اجتماعی بالایی بر خوردار بوده و قطعا شهروندان راوری اقدامات برخی افراد اخلالگر را مذموم می دانند.

قویدل تصریح کرد: همانگونه که هیچکس با شادی و عروسی مردم مخالف نیست، ناهنجاری و ایجاد مزاحمت برای سایرین نیز از نظر تمام افراد جامعه خوشایند نبوده و غیرقابل پذیرش است.

وی بیان کرد: رعایت اصول شرعی و قانونی و حفظ سلامت روحی و روانی جامعه یک وظیفه همگانی است .

دادستان راور با اشاره به درخواست های مکرر شهروندان مبنی بر برخورد با کاروان های عروسی که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی شهروندان می کنند، تاکید کرد : برخورد با این ناهنجاری به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و با رانندگان خودروها اعم از سواری و موتور سیکلت که بخواهند با حرکات نامتعارف و رفتارهای غیراخلاقی و راه اندازی کاروان های عروسی و ایجاد سر وصداهای ناهنجار موجب اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش دیگران شوند، باقاطعیت برخورد قانونی خواهد شد .

وی تصریح کرد: قبل از برخورد قانونی با مخلین نظم و آسایش عمومی ضروری است مردم خصوصا جوانان رعایت جوانب امر را کرده و با ایجاد سر و صدای نامتعارف برای شهروندان ایجاد مزاحمت نکنند.

قویدل در ادامه هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم عمومی حین برخورد قانونی با مرتکبین کلیه وسایل نقلیه توسط ضابطین توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد و نیروی انتظامی با مجوز قضایی، شناسایی مزاحمین و مخلین در نظم عمومی و مستندسازی اقدامات ایشان را در دستور کار خود قرار داده است.

دادستان راور ضمن تبیین مواد ۶۱۸ و ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی تصریح کرد: ارتکاب اعمال و رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی و ارتکاب هر نوع فعل حرام در انظار عمومی به لحاظ جریحه دار کردن عفت عمومی جرم محسوب شده و با مرتکبان مطابق قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از سهل انگاری برخی والدین در کنترل رفتارهای نا متعارف نوجوانان اظهار داشت: از والدین انتظار بیشتری نسبت به مراقبت بر رفتارهای پرخطر فرزندان خود می رود و قطعا این بی تفاوتی ها عواقب ناگواری را در بر خواهد داشت.

این مقام قضایی در پایان از پیگیری اجرای طرح مانیتورینگ توسط شورای تامین شهرستان خبر داد و گفت: این طرح قابلیت شناسایی مخلین نظم عمومی را تسهیل می نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخیرا؟
      داعش اینجاست

    • بدون نام

      خوشا بحال مملکتی که مشکلش کاروانهای عروسی هست و شادی مردم
      آره، من هم موافقم، شادی شب اول زندگی رو هم از مردم بگیرید
      اصلا آبی دریا قدغن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج