جاباما
۱۳۱۲۸۷۰
۲۸۱۵
۲۸۱۵
پ

دیدن این مارها حالتان را بد می‌کند!

وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود کنند. به عنوان مثال موش خال برهنه را در نظر بگیرید یا یک جستجوی سریع برای حباب ماهی انجام دهید. آن‌ها مطمئناً ناز و یا بامزه نیستند.

خبرآنلاین: وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود کنند. به عنوان مثال موش خال برهنه را در نظر بگیرید یا یک جستجوی سریع برای حباب ماهی انجام دهید. آن‌ها مطمئناً ناز و یا بامزه نیستند.

وقتی صحبت از مارها می شود، ممکن است برخی افراد فکر کنند که همه آنها زشت یا حداقل ترسناک هستند. دیگران ممکن است مارها را آثار زیبای طبیعت بدانند. در حالی که ظاهر ذهنی است، چیزی که نمی توان در مورد مارهای موجود در این لیست انکار کرد این است که ظاهر بسیار غیرعادی دارند.

صاغرمار آمریکایی، تنها یکی از ویژگی هایی است که این مار را به یکی از زشت ترین مارهای جهان تبدیل می کند. صبر کنید تا ببینید وقتی تهدید می شود چه می کند. در ابتدا پف می کنند و بزرگتر (و زشت تر) به نظر می رسند و سپس مانند مار کبری به سمت بالا می پیچند. آنها صدای خش خش بلندی می دهند و ضربه می زنند اما گاز نمی گیرند.

دیدن این مارها حالتان را بد می‌کند!

در یک نمایش استادانه، این مارها روی زمین می پیچند، طوری که گویی مجروح شده اند، و سپس مثل مرده بر پشت خود فرود می آیند. مرگ ساختگی دراماتیک حتی شامل آویزان شدن زبانش از کنار دهانش می شود. صاغرمار آمریکایی در نیمه شرقی ایالات متحده زندگی می کنند و 2 تا 3 فوت طول دارند. این قطعا یکی از زشت ترین مارهای دنیاست!

دیدن این مارها حالتان را بد می‌کند!

یکی از زشت ترین مارهای دنیا مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مارها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می رسند. آنها شبیه خرطوم فیل های بلند با چشم هستند. خرطوم یک فیل آفریقایی بالغ حدود 7 فوت طول دارد و این مارها تقریباً به همین اندازه هستند. آنها مارهای ضخیم اند. آنها به عنوان یک مار آبزی در رودخانه های جنوب شرقی آسیا زندگی می کنند.

دیدن این مارها حالتان را بد می‌کند!

اندازه بسیار زیاد پیتون برمه ای آنها را در این لیست قرار می دهد. طول مار پیتون برمه ای می تواند به 23 فوت برسد، تصور کنید که طول یک پایتون به اندازه اتاق نشیمن شما باشد! آنها مانند شلنگ باغچه لاغر نیستند بلکه مارهای ضخیمی هستند که حتی نمی توانید در برخی از قسمت های آنها دست خود را بگیرید. بزرگترها می توانند 200 پوند وزن داشته باشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج