۱۳۱۲۹۰۰
۲۳۸۷
۲۳۸۷
پ

بلایی که زیاد نشستن برسرتان می‌آورد

یک متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات زیاد نشستن٬گفت: با نشستن بیش از حد، فشار بر روی دیسک افزایش می یابد؛ در نتیجه منجر به سیاهی دیسک و درد شدید خواهد شد.

فارس نوشت: یک متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات زیاد نشستن٬گفت: با نشستن بیش از حد، فشار بر روی دیسک افزایش می یابد؛ در نتیجه منجر به سیاهی دیسک و درد شدید خواهد شد.

احمد فاتح، متخصص طب فیزیکی، در شبکه دو سیما گفت: معمولا از اقدامات اولیه در مواجهه با تنگی کانال‌هایی که شدت زیادی دارند، اقدامات تهاجمی مانند جراحی است.روند درمانی می‌تواند در دو قالب تهاجمی و غیر تهاجمی و تدریجی صورت بگیرد.

وی افزود: هرگاه فشاری بر بدن ما وارد شود، بدن واکنشی تحت عنوان درد از خود نشان می‌دهد. این فشارها می‌تواند از هر نوع روانی یا جسمانی باشد. به همین دلیل مشکلات اسکلتی و عضلاتی اجتناب‌ناپذیر هستند.

فاتح اظهار داشت: مشکل این است که در مواجهه با دردهای اسکلتی و عضلانی،بسیاری متوجه منشا و دلیل آن نیستند. وقتی از آنها دلیل پرسیده می‌شود، می‌گویند که هیچ فعالیت جسمانی سنگینی نداشته‌اند٬ اما حقیقت این است که مسائلی که بر روان و اعصاب ما اثرگذارند خود منبع مهمی برای دردهای عضلانی و تنگی کانال هستند.

وی افزود: ما باید این را در نظر داشته باشیم که سبک زندگی تاثیری مستقیم و مهم در سلامت ما دارند. اگر ما ورزش منظم و مرتب را به زندگی‌ خود وارد کنیم، تغذیه خود را به نحو درستی تغییر دهیم و خواب کافی داشته باشیم، از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها جلوگیری می‌کنیم.

فاتح اظهار کرد: افرادی که به واسطه شغلشان باید زمان زیادی از روز را بنشینند، بیشتر از بقیه در معرض مشکلات عضلانی و اسکلتی قرار دارند. نشستن بیش از حد، فشار بر روی ریسک زیاد می‌شود و آب آن زیاد می‌شود که منجر به سیاهی دیسک و درد شدید می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج