۱۳۱۳۲۰۰
۱۱۵۰
۱۱۵۰
پ

رپورتاژ آگهی

ارسال پیامک تبریک عید فطر + ۱۰ نمونه متن

تبلیغات اصولی یک روش مطمئن برای کسب و کارهایی است که قصد رشد و پیشرفت دارند. اعیاد و مناسبت‌های تقویم هم زمان خوبی است که می‌توانید در آن‌ها مشتریان دائمی و وفادار جذب کنید؛ مثلاً عید فطر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است. در این مقاله قصد داریم انواع متن تبریک عید فطر را به شما معرفی کنیم.

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

تبلیغات اصولی یک روش مطمئن برای کسب و کارهایی است که قصد رشد و پیشرفت دارند. اعیاد و مناسبت‌های تقویم هم زمان خوبی است که می‌توانید در آن‌ها مشتریان دائمی و وفادار جذب کنید؛ مثلاً عید فطر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است.

تبلیغات پیامکی در این روز خاص می‌تواند به گسترش کسب و کار شما کمک کند؛ به همین جهت در این مقاله قصد داریم انواع متن تبریک عید فطر را به شما معرفی کنیم.

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

پنل اس ام اس چیست؟

به گزارش ملی پیامک، پنل پیامکی در واقع نرم‌افزار آنلاین مدیریت ارسال اس ام اس برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات است. با این سامانه شما می‌توانید مشابه اینترنت بانک، با داشتن اینترنت و تلفن همراه یا لپتاپ به ناحیه کاربری پنل متصل شوید و با استفاده از بانک شماره‌های موجود، مطابق نیاز بازار تبلیغات پیامکی انبوه انجام دهید.

در ضمن با امکان گزارش‌گیری از پنل می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود را مدیریت نمایید و فایل اکسل «ارسال شده‌ها» و «رسیده به گوشی» را از سامانه دانلود نمایید.

چگونه پیامک انبوه تبریک عید فطر ارسال کنیم؟

در این زمان مناسب شما می‌توانید به چند وسیله به مشتریان تبلیغات انبوه ارسال کنید:

  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک براساس شهر و کد پستی
  • ارسال پیامک براساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک به اصناف خاص
  • ارسال پیامک به اصناف براساس استان
  • ارسال پیامک از دکل ایرانسل

هرکدام از این روش به صورت کامل در پنل ملی پیامک قرار دارد که شما می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی هرکدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

پیامک تبریک عید فطر با پیامپ

هر کسب و کار جدید اولین مشتریان خود را از محل یا منطقه کاری جذب می‌کند؛ پس این مناطق برای شما مهم‌ترین و بهترین مکان تبلیغات است. با نگاه ویژه به مخاطبان می‌توانید بازار را در دست و از رقبای خود سبقت بگیرید! طرح‌های تخفیفی خود را به مناطق نزدیک خود ارسال کنید تا مشتریان گذری، با حضور در فروشگاه یا مغازه‌تان به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

ارسال تبلیغات مخصوص جنسیت‌ها

اگر کسب و کار شما خدمات یا محصولات را به‌صورت اختصاصی برای بانوان یا آقایان ارائه می‌کند، پس تبلیغات شما هم باید اختصاصی باشد. در این ایّام عید فطر می‌توانید تخفیف‌های ویژه‌ی بانوان یا آقایان را، با کمترین هزینه به ساکنین منطقه خود ارسال کنید.

ارسال تبلیغات به مشاغل و مشتریان خاص

با استفاده از امکانات پنل اس ام اس ملی پیامک، با یک کلیک شما می‌توانید با مشاغل مرتبط ارتباط بگیرید و مشتریان بالقوه‌تان را جذب کنید. برای این کار کافی است پس از ورود به پنل روی قسمت ارسال پیامک کلیک کنید و از بین گزینه‌های پیش رو، از بخش منطقه هدفمند به بانک مشاغل مورد هدفتان تبلیغ یا طرح‌های تخفیفی را ارسال کنید. به همین سادگی شما با هزاران نفر ارتباط خواهید گرفت!

تبلیغات پیامکی در کنار تعرفه‌ی مناسب، بازدهی سریع‌تری نیز به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی برای شما خواهد داشت که از این روش می‌توانید برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان استفاده کنید.

اما ارسال متن تبریک عید فطر به مشتریان قدیمی یا همکاران و آشنایان، معمولاً بازخورد و جلب توجه بیشتری دارد. کسب‌وکارها می‌توانند علاوه‌بر ارسال تبریک این عید، جشنواره‌های تخفیفی خود را هم برای مشتریان قدیمی خود ارسال کنند.

نمونه متن تبریک عید فطر

در زیر قصد داریم شما رو با چند نمونه پیام تبریک به مناسبت عید فطر آشنا کنید.

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

شما میتوانید از نمونه متن های بالا الگوبرداری کنید و بهترین پیام تبریک عید فطر را برای مخاطبین خود ارسال نمائید.

کافی نیست؟! چند نمونه دیگر هم برای‌تان در نظر گرفته ایم:

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

برخی متن‌های تبریک عید فطر کسب‌وکارها

در برخی موارد شاید تنها تبریک ساده کافی نباشد و شما بخواهید به همراه تبریک عید فطر طرح تخفیفی خود را نیز برای مشتری ارسال کنید. با این کار هم می‌توانید آمار فروش کسب‌وکار خود را بالا ببرید و هم به مشتریان خود به عیدی داده‌اید.

به نمونه‌های زیر توجه کنید:

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

 

سخن پایانی

روزهای پایانی ماه رمضان، زمان تخفیف است و تب جذب مشتری بالا می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم شما هم به عنوان صاحب یک کسب و کار، این زمان را از دست ندهید؛ همین حالا می‌توانید پنل پیامکی را با 30 درصد تخفیف از سایت ملی پیامک تهیه کنید!

ارسال پیامک تبریک عید فطر + 10 نمونه متن

با تکمیل اطلاعات و مدارک احراز هویت خود در کمتر از 3 ساعت پنل اس ام اس به‌طور کامل برای شما فعال می‌شود و از امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریان خود برخوردار خواهید شد. اگر هم نگران آموزش کار با پنل هستید، باید بگوییم خیلی ساده از طریق کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک، کاملاً رایگان به آموزش های صفر تا صد کار با ابزارهای پنل دسترسی خواهید داشت.

برای مشاوره و پشتیبانی می‌توانید روی ملی پیامک حساب کنید؛ همکاران تیم پشتیبانی ملی پیامک همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و در ایام غیرکاری و تعطیل از ساعت 9 صبح تا 5 عصر، آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند. فقط کافی است از سایت ملی پیامک درخواست مشاوره را انتخاب کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید تا در کمترین زمان پنل تبلیغاتی به‌صورت اختصاصی برای شما فعال شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج