۱۳۱۳۶۴۳
۱۸۴۹
۱۸۴۹
پ

محصول جدید و متفاوت تسلا نزدیک‌تر از همیشه

تسلا نشان تجاری جدیدی را برای عبارت سایبرکواد ثبت کرده و شاید این امر نشان دهنده عرضه نهایی ATV برقی این شرکت باشد.

پدال نوشت: تسلا نشان تجاری جدیدی را برای عبارت سایبرکواد ثبت کرده و شاید این امر نشان دهنده عرضه نهایی ATV برقی این شرکت باشد.

همان‌طور که می‌دانید سایبرکواد اولین بار در زمان مراسم معرفی وانت برقی سایبرتراک در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. الکترک می‌گوید جدیدترین ثبت نشان تجاری تسلا در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا انجام شده و این عبارت به تمامی وسایل نقلیه زمینی، برقی، خودروها و تراک ها و قطعات ساختاری اشاره می‌کند. نکته جالب اینکه تسلا همچنین علامت تجاری سایبرکواد را برای لباس هم ثبت کرده است.

محصول جدید و متفاوت تسلا نزدیک‌تر از همیشه

در زمان معرفی سایبرتراک، این ATV برقی روی سن آمد تا ظرفیت بارگیری وانت برقی تسلا را به نمایش بگذارد. البته حتی در آن زمان نیز مشخص نبود که چنین محصولی بالاخره تولید خواهد شد یا خیر هرچند ایلان ماسک بعداً تائید کرد سایبرکواد به عنوان یک آپشن در کنار وانت برقی سایبرتراک عرضه خواهد شد. در حال حاضر و با نزدیک‌تر شدن به زمان تولید وانت موردبحث، شاید تسلا به دنبال ارائه این ATV به مشتریان خود نیز باشد.

محصول جدید و متفاوت تسلا نزدیک‌تر از همیشه

البته حتی اگر نشان تجاری سایبرکواد دوباره ثبت شده باشد هم ضرورتاً به معنی استفاده از آن نخواهد بود زیرا این اولین باری نیست که تسلا یک نام و نشان تجاری را برای اطمینان از عدم استفاده توسط دیگران ثبت می‌کند. شایان ذکر است اطلاعات فنی زیادی از سایبرکواد در دسترس نیست اما اگر طراحی ظاهری آن مشابه همان نسخه‌ای باشد که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد قطعاً هماهنگی خوبی با طراحی سایبرتراک خواهد داشت. تسلا در سال ۲۰۲۱ یک نسخه اسباب‌بازی و مناسب کودکان از سایبرکواد را با شعاع حرکتی ۲۴ کیلومتری معرفی کرد و جالب آنکه این وسیله اسباب‌بازی سریعاً به فروش رفت. همچنین ریچ ریبیلدز که به خاطر تولید اولین تسلا مدل S هشت سیلندر و دیگر وسایل نقلیه سفارشی مشهور شده کپی سایبرکواد را با استفاده از پیشرانه یاماها رپتور ۲۰۰۸ ساخت. در نهایت این ATV برقی می‌توانست در عرض ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

محصول جدید و متفاوت تسلا نزدیک‌تر از همیشه

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج