۱۳۱۴۳۶۸
۱۸۰۶
۱۸۰۶
پ

قیمت مونتاژی‌ها بازار خودرو را هوایی کرد

اعلام خبر موافقت قیمت خودروهای مونتاژی موجب شد تا حال و هوای بازار خودرو تغییر کند و بازار به نوعی هوایی شود.

اکوایران: اعلام خبر موافقت قیمت خودروهای مونتاژی موجب شد تا حال و هوای بازار خودرو تغییر کند و بازار به نوعی هوایی شود.

قیمت مونتاژی‌ها بازار خودرو را هوایی کرد

هرچند هنوز فهرست جدید قیمت خودروهای مونتاژی به صورت رسمی اعلام نشده، اما اخبار جست و گریحته از این بازار نشان از آن دارد که قیمت کارخانه‌ای مونتاژی‌ها به نسبت قبل کاهش قابل توجهی خواهد داشت، با این شرایط می توان گفت قیمت مونتاژی‌ها، بازار خودرو را هوایی کرد و فاصله خریداران از بازار را افزایش داد.

به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به اینکه در این مرحله از دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، مونتاژی‌ها نیز در سبد فروش قرار گرفته‌اند باید طی روزهای یکی دو روز آینده قیمت نهایی آنها مشخص شود تا امکان خودور برای متقاضیان فراهم شود با این شرایط بیشتر واجدان شرایط این مرحله در حال حاضر منتظر اعلام قیمت این خودروها هستند و فعالان بازار پیش‌بینی می کنند چرخش این دوره بیش از همه به سمت خودورهای مونتاژی باشد.

براساس ارزیابی بازار امروز در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «هایما S۵پلاس» در بازار افت ۱۰ میلیونی داشت و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد؛ از سوی دیگر «رانا پلاس» در بازار افتی ۶ میلیون تومانی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S۵ پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۶۰۸ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S۵پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی ۱۰ میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت ۶میلیونی داشت و در بازار با قیمت ۵۳۲ میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز ۶۸۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی ۶ میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم افتی یک میلیونی در بازار داشت و ۹۰۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «۲۰۷ پاناراما اتومات» یک میلیارد و ۲ میلیون تومان شد و کاهشی۳ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت مونتاژی‌ها بازار خودرو را هوایی کرد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج