۱۳۱۴۴۰۹
۳۱۵۷
۳۱۵۷
پ

زندگی عجیب یک زن سوژه رسانه ها شد

الیزابت می‌گوید: "تنها در ۱۳ هفتگی بارداری بودم که مشاهده کردم در بدن ام شیر مادر تولید می‌شود. مقدار زیادی بود در حدود ۲۰ اونس (۵۹۱ میلی لیتر) در روز. هشت سال پس از آن این میزان به ده برابر افزایش یافته است.

فرارو: الیزابت می‌گوید: "تنها در ۱۳ هفتگی بارداری بودم که مشاهده کردم در بدن ام شیر مادر تولید می‌شود. مقدار زیادی بود در حدود ۲۰ اونس (۵۹۱ میلی لیتر) در روز. هشت سال پس از آن این میزان به ده برابر افزایش یافته است.

زندگی عجیب یک زن سوژه رسانه ها شد

من آن زمان سه فرزند داشتم و تولید شیر بدن ام هرگز کُند یا متوقف نشد. من در حال حاضر حدود ۲۰۰ اونس (۵۹۱۴ میلی لیتر) در روز شیر مادر تولید می‌کنم. حدود هشت سال پیش تشخیص داده شد که من به سندرم تولید بیش از حد شیر مبتلا هستم که بیماری نادری محسوب می‌شود. در مورد من عرضه بیش از حد چشمگیر است و زندگی را تغییر می‌دهد. تولید شیر هرگز در فاصله بارداری‌های من متوقف نشد و اکنون کوچک‌ترین نوزادم پنج ماهه است، اما تولید شیر کماکان باقی مانده است"

الیزابت ادامه می‌دهد: "متخصصان پزشکی به من گفته اند که بدون مداخله پزشکی چه دارو‌های غیر تایید شده توسط سازمان غذا و داروی امریکا یا یک ماستکتومی (نوعی جراحی برای درمان یا پیشگیری از سرطان سینه با برداشتن بافت‌های پستان) مضاعف تولید شیرم متوقف نخواهد شد. مدتی به طول انجامید تا تشخیص نهایی صورت گیرد. من معتقدم علت آن بود که زمانی که به پزشکان مختلف گزارش می‌دادم که چه تعداد اونسی شیر تولید می‌کردم آنان به اشتباه آن را میلی لیتر قلمداد می‌کردند".

او می‌افزاید: "در نهایت یک ماما متوجه شد که مشکلی پیش آمده است. او پس از این که من یک هفته از اولین فرزندم پرستاری کردم در فریزر خانه مان را باز کرد و شگفت زده شد. او گفت پیش از این هرگز چنین چیزی را ندیده بود. این جمله او آرامش بخش نبود بلکه کاملا تایید می‌کرد که آن چه من تجربه می‌کردم بسیار خارج از هنجار بوده است".

زندگی عجیب یک زن سوژه رسانه ها شد

او می‌افزاید:"برای چندین سال کل زندگی من و خانواده ام حول محور این موضوع می‌چرخید. نام من به عنوان مادری که بیش‌ترین شیر مادر را اهدا کرده در کتاب رکورد‌های جهانی پینس ثبت شده است. این بدان خاطر بود که من ۵۴ هزار اونس (۱۵۹۶۹۷۰ میلی لیتر) شیر به یک بانک شیر در فاصله فوریه ۲۰۱۵ تا ژوئن ۲۰۱۸ میلادی اهدا کردم. با این وجود، این کل ماجرا نیست. تعداد کل اونس شیر‌هایی که من اهدا کرده ام نزدیک ۳۵۰ هزار اونس (۱۰۳۵۰۷۳۵ میلی لیتر) است. در حالی که آسیب روحی و عاطفی این تشخیص بیش‌ترین آسیب را به من وارد می‌کند آسیب فیزیکی بسیار واقعی نیز وجود دارد. شیردهی برای بدن ضرر دارد و من چندین بار به دلیل کم آبی و سوء تغذیه در بیمارستان بستری شده ام".

الیزابت می‌گوید: "هزینه مالی نیز جنبه دیگر ماجراست: فریزر‌های صنعتی برای نگهداری شیر. عادی سازی شیردهی و اهدای شیر هدف اصلی من است. با این وجود، این شیوه زندگی نمی‌تواند برای همیشه ادامه داشته باشد و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم به یائسگی برسم از آنجایی که من فقط ۳۵ سال دارم، احتمالا سال‌های زیادی تا یائسگی ام باقی مانده است. من باید تصمیم بگیرم که برای پایان دادن به این بخش از سفر زندگی ام چه نوع مداخله پزشکی‌ای انجام دهم و تمام این موارد ترسناک به نظر می‌رسد. تا آن زمان، من سعی می‌کنم بر روی نکات مثبتی که از تشخیص موردم حاصل می‌شود و بر روی بسیاری از نوزادان و مادرانی که در هشت سال گذشته به آن‌ها کمک کرده‌ام تمرکز کنم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج