۱۳۱۴۶۳۵
۹۱۶
۹۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

بایدها و نبایدها در زمان رزرو و اقامت در هتل را با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد:

در این مقاله نکاتی را با شما در میان می‌گذاریم که مربوط به بایدها و نبایدهای اقامت در هتل است و دانستن این موارد به شما کمک می‌کند تا اقامت راحت و دلچسبی را در هتل محل اقامت خود تجربه کنید، اگر عازم سفر هستید و برای اقامت در مقصد هتل رزرو کرده‌اید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در این مقاله نکاتی را با شما در میان می‌گذاریم که مربوط به بایدها و نبایدهای اقامت در هتل است و دانستن این موارد به شما کمک می‌کند تا اقامت راحت و دلچسبی را در هتل محل اقامت خود تجربه کنید، اگر عازم سفر هستید و برای اقامت در مقصد هتل رزرو کرده‌اید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

هتل، محل استراحت و اقامت افراد در زمان سفر است، قبل از آغاز هر سفر داخلی و یا خارجی مسافران باید به فکر محل اقامت خود در مقصد باشند و از قبل برای این موضوع برنامه‌ریزی کنند تا در مقصد دچار دردسر نشوند. کیفیت و خدمات هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌هایی که دارند با یکدیگر متفاوت است، به عنوان یک مسافر ابتدا باید سطح خدمات مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس برای رزرو هتل اقدام نمایید. حتما پیش از رزرو اتاق در هتل مورد نظر، عکس‌های مربوط به اتاق‌ها را در چند سایت رزرو آنلاین بررسی کنید و نظرات مسافران دیگر را مطالعه کنید. پیش از رزرو هتل از سایت eligasht.com می‌توانید امکانات، قیمت و خدمات هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس اتاق مورد نظر را برای تاریخ سفر خود رزرو کنید و با خیال راحت عازم سفر شوید.

بایدها و نبایدها در زمان رزرو و اقامت در هتل را با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد:

 ملزومات اقامت راحت در هتل

اگر در مدت اقامت در هتل دوست دارید خودتان آشپزی کنید، برای اقامت در سفر به سراغ هتل آپارتمان‌ها بروید. هتل آپارتمان‌ها برای مسافرانی مناسب است که برای محل اقامت خود به دنبال فضایی مجهز به آشپزخانه و لوازم پخت و پز هستند. هرگز در اتاق‌های هتل که لوازم آشپزی در آن تعبیه نکرده‌اند، اقدام به پخت و پز نکنید زیرا احتمال اینکه جان خود و دیگر مسافران را در این شرایط به خطر بیندازید خیلی هم دور انتظار نیست. در اغلب هتل‌ها ملحفه‌ها به صورت روزانه تعویض می‌شود، اما برای آسودگی خاطر خودتان هم که شده حتما در چمدان خود ملحفه تمیز و اضافی داشته باشید و حتما در زمان تحویل اتاق تمیزی تشک و سایر ملزومات خواب را پیش از خروج پرسنل هتل از اتاق چک کنید تا بعدا گرفتار حشرات موذی و یا لکه‌های عجیب نشوید. همچنین برای اینکه از سرو صدای لابی و فضای رستوران هتل دور باشید، برای اقامت اتاق‌های طبقه سوم تا هفتم هتل را انتخاب کنید.

 

وسایل اتاق را از هتل خارج نکنید!

وسایل اتاق را از هتل خارج نکنید! بسیاری مسافران علیرغم این هشدار باز هم لوازم اتاق را در چمدان خود می‌گذارند و بدون اجازه هتل خارج می‌کنند، البته منظور لوازم یکبار مصرفی همچون شامپو و صابون نیست بلکه هدف ما از این هشدار لوازمی همچون چاقو، بشقاب، لیوان و حوله است. همچنین در مدت اقامت در اتاق اگر وسیله‌ای خراب شد و یا شکست حتما این موضوع را به کادر هتل اطلاع دهید و از پنهان کردن چنین اتفاقاتی جدا خودداری کنید.

بایدها و نبایدها در زمان رزرو و اقامت در هتل را با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد:

 رزرو هتل، برای اقامت در تعطیلات

رزرو هتل معمولا چند روز قبل از سفر انجام می‌شود و مسافران برای اینکه مشکل محل اقامت نداشته باشند باید پیش از سفر مکان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت تلفنی و یا اینترنتی اتاق مورد نظر را رزرو کنند. اگر قصد دارید به صورت انفرادی در تعطیلات به سفر بروید، حتما پیش از سفر هتل محل اقامت خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی رزرو کنید تا در زمان رسیدن به مقصد مجبور به رزرو هتل با قیمت‌های گزاف نشوید. حتما قبل از خروج از اتاق از بسته بودن پنجره‌ها مطمئن شوید و لوازم گرانبهای خود را پیش از خروج از هتل در داخل صندوق امانات بگذارید. اگر لوازم داخل یخچال اتاق شما رایگان نیست، بهتر این است که از آنها استفاده نکنید زیرا قیمت آنها معمولا بسیار گزاف است و در صورت حساب شما درج می‌شود.

به نقل از الی گشت سایت رزرو هتل: با ورود به سایت الی گشت می‌توانید بهترین هتل‌های ایران و جهان را آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. رزرو هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمان برنامه ریزی برای سفر است. چند سالی است که مسافران برای اینکه در زمان رسیدن به مقصد راحت باشند، هتل محل اقامت خود را از طریق سایت‌های معتبر رزرواسیون به صورت آنلاین انتخاب کرده و برای مدت زمان اقامت خود در شهر مقصد رزرو می‌کنند. هنگام انتخاب اقامتگاه در مقصد اولین نکته مهم برای همه مسافران آرامش و آسایش است، زیرا هتل محل اقامت شما اگر فاکتورهای ابتدایی را نداشته باشد، احتمالا سفر به شما خوش نخواهد گذشت! الی گشت، سایت رزرو هتل است و شما با مراجعه به این سایت می‌توانید امکانات و قیمت هتل‌های داخل و خارج کشور را با هم مقایسه کرده و آن را به صورت آنلاین رزرو کنید. با الی گشت می‌توانید در سراسر جهان بهترین هتل‌ها را آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی بپردازید. علاوه بر امکان رزرو آنلاین، خرید تلفنی و حضوری هم در سایت الی گشت برای علاقه‌مندان به سفر میسر شده است.

وبسایت‌های بزرگی در حوزه گردشگری و هتل مانند booking.com، expedia.com، kayak.com و google flight در دنیا  و در ایران هم eligasht.com وجود دارند که شما می‌توانید در آن‌ها به رزرو هتل، مقایسه آن‌ها، دیدن تصاویر هتل‌ها، خواندن امکانات آن‌ها و بسیاری دیگر بپردازید و بتوانید انتخاب هوشمندانه و راحتی داشته باشید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج