۱۳۱۴۶۴۹
۶۶۹
۶۶۹
پ

رپورتاژ آگهی

خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت

استفاده از لوله های ساختمانی و صنعتی جزئی جدایی ناپذیر در روند ساخت یا رونق کسب و کارها می باشد. امروزه لوله پلی اتیلن در زمینه تاسیسات و صنعت شهرسازی بسیار پر بحث می باشد و کارفرمایان علاقه دارند که لوله پلی اتیلن را دقیق تر بشناسند.

استفاده از لوله های ساختمانی و صنعتی جزئی جدایی ناپذیر در روند ساخت یا رونق کسب و کارها می باشد. امروزه لوله پلی اتیلن در زمینه تاسیسات و صنعت شهرسازی بسیار پر بحث می باشد و کارفرمایان علاقه دارند که لوله پلی اتیلن را دقیق تر بشناسند. لوله پلی اتیلن به دلیل مزایا و متریال مقاومی که دارد در دسته بهترین لوله برای انتقال آب و دیگر سیلات محسوب می شود. لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد در صنایع مختلف پزشکی، ساختمان سازی، کشاورزی، کارخانه ها و غیره استفاده می شود. موارد استفاده از این لوله بسیار گستره می باشد و اصطلاحا با نام لوله تحت فشار و لوله فشار قوی هم شناخته می شود. لوله پلی اتیلن که در شرکت پلیمر کده با بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع تولید و به بازار عرضه می شود. مزایای لوله پلی اتیلن بسیار می باشد اما منحصر به فردترین مزایا مرتبط با وزن کم، خاصیت هیدرولیکی مناسب، عمر طولانی مفید، رسوب ناپذیری، مقاوم بودن در برابر ضربه، عدم نشتی، هزینه پایین در صورت نیاز به تعمیر، بسیار مقاوم در برابر زمین لرزه، مقاومت بالا در برابر سایش و پوسیدگی ، اتصال محکم و بدون نشت، مقاومت در برابر سرما و گرمای شدید، مقاوم در برابر تابش مستقیم خورشید، عدم نیاز به پوشش و حفاظت کاتدی، خاصیت جمع شوندگی، مقاوم در برابر حلال های آلی و مقاومت در برابر اشعه فرا بنفش می باشد.

خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت

شناخت لوله های ساختمانی و صنعتی

لوله فاضلاب شهری و خانگی از اصلی ترین محورها در سیستم فاضلابی خانه ها و شهرها می باشد که نقش مهمی در عدم آلودگی مهم زیست دارد. امروزه جمع آوری و دفع فاضلاب ها، همچنین انتقال آب امری بسیار مهم تلقی می شود به همین دلیل شناخت انواع لوله فاضلاب شهری و خانگی و آشنایی با ویژگی های آن ها می تواند به مدیران اجرایی کمک کند. جمع آوری و دفع فاضلاب ها امری بسیار مهم تلقی می شود به همین دلیل شناخت انواع لوله فاضلاب شهری اعم از لوله پلی اتیلن و لوله کاروگیت و آشنایی با ویژگی های آن ها می تواند به کارفرمایان در انتخاب و خرید لوله فاضلاب مناسب کمک کند. لوله کاروگیت یا لوله پلی اتیلن دوجداره کاربردهای بسیار فراوانی دارند و ابعاد آن ها بر اساس قطر داخلی لوله تعیین می شود. به طور معمول لوله کاروگیت در شاخه های 3، 6 و 12 متری تولید می شوند که دارای مقاومت های 8، 18، 31.5 و 64 کیلونیوتن بر متر مربع هستند. لوله های کاروگیت با  توجه به سایزی که دارند در صنایع متفاوتی استفاده می شوند، به طور مثال لوله کاروگیت 1000 که در شاخه های 6 متری تولید می شود برای شبکه های اصلی فاضلاب شهری، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، انتقال آب رودخانه ها، منهول ها یا دیواره چاه ها کاربردی تر هستند.

خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت

دلیل استفاده از لوله پلی اتیلن و کاروگیت پلیمرکده

عدم نشتی نداشتن لوله، مقاوم بودن لوله در شرایط هوایی متفاوت، عمر طولانی لوله، نگهداری آسان، نصب و اجرای راحت، مقاومت در برابر سایش و استحکام لوله از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه ویژه ای شود تا از آلودگی محیط زیست یا نشست مواد شیمیایی و اسیدی ساختمان جلوگیری شود. انتخاب یک لوله فاضلاب یا لوله مناسبی که موردنیازتان باشد، از همان ابتدا می تواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند. اگر یک جنس نامرغوب را انتخاب کنید در آینده هزینه های گرافی بابت تعمیر یا حتی تعویض لوله پرداخت خواهید کرد. در نتیجه از همان ابتدا یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت پلیمر کده تماس بگیرید. شرکت پلیمرکده جزو تولیدکنندگانی می باشد که بزرگترین انبار در تهران به متراژ 3000 متر را دارا است و متنوع ترین لوله های پلی اتیلن و کاروگیت را تولید می کند. زمانی که برای خرید لوله های ساختمانی و صنعتی مراجعه می کنید باید در نظر داشته باشید که مهم ترین نکته میزان کیفیت لوله می باشد. زیرا کیفیت لوله ارتباط مستقیمی با عدم نشتی و عمر مفید لوله دارد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج