۱۳۱۴۶۶۳
۱۲۴۳
۱۲۴۳
پ

رپورتاژ آگهی

ترفندهایی برای رزرو تور مسافرتی و گردشگری

برای اینکه یک تور مسافرتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشیم و در عین‌حال بتوانیم خوشگذرانی هم کنیم،‌ حتما این مقاله رو مطالعه کن.

در این مقاله در ۷ راهکار ساده برای کاهش هزینه تور مسافرتی را با شما در میان می‌گذاریم تا با به کارگیری این راهکارها بتوانید هزینه‌های سفر خود را مدیریت و پایین‌تر بیاورید. اگر به ترفندهایی که در این مقاله بیان کردیم عمل کنید، می‌توانید با کمترین هزینه رزرو تور مورد نظر خود را انجام دهید.

پیدا کردن تور مسافرتی ارزان در این روزها که همه به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستند، خیلی هم سخت نیست و شما فقط باید ترفندهای پیدا کردن تور ارزان قیمت را بدانید. برای خرید تور مسافرتی خارجی ارزان قیمت باید سراغ تورهای لحظه آخری بروید و یا فصل‌هایی را برای سفر انتخاب کنید که تقاضا برای سفر کمتر است.

 

تور مسافرتی یک روزه تهیه کنید!

هزینه تور مسافرتی داخلی معمولا مقرون به صرفه تر از تورهای خارجی است، اما بسیار از افراد برای سفرهای داخلی هم بودجه محدودی دارند و به دنبال ترفندهای کاهش هزینه‌های سفر خود هستند. یکی از بهترین راهکارها برای پیدا کردن تور ارزان داخلی، کوتاه کردن مدت زمان سفر است. برای سفر نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی نیست، در شهرها و روستاهای نزدیک به محل سکونت همه ما هم مناطق بکر و جذابی وجود دارد که ما از آنها بی‌خبر هستیم و با تورهای طبیعت گردی به صورت یک روزه می‌توانیم با هزینه کم از این جاذبه‌ها دیدن کنیم. در کل اگر بخواهید سفر ارزانی داشته باشید شهرهای داخل کشور بهترین انتخاب برای شما هستند، استان لرستان، شهر تهران و بسیاری دیگر در تعطیلات، جزیره کیش در تابستان، استان ایلام و استان کردستان جزو بهترین مناطق کشور برای سفر با تور مسافرتی است.

 

خرید تور گردشگری لحظه آخری، توری که باید سریع چمدان‌هایتان را ببندید.

زمان سفر یکی از عوامل موثر بر افزایش یا کاهش قیمت تور گردشگری است، اگر فصل‌های پیک را برای سفر خود انتخاب کنید، بدون شک باید هزینه زیادی برای تور مسافرتی بپردازید و در ضمن شلوغی فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی را هم در مقصد تحمل کنید. ولی اگر محدودیتی در برنامه سفر خود ندارید، فصل‌های پاییز و زمستان و روزهای میانی هفته را برای خرید تور مسافرتی و سفر انتخاب کنید، زیرا تقاضا برای سفر در این ایام کمتر است و شما با هزینه‌ای کاملا اقتصادی می‌توانید تورهای لحظه آخری را برای سفر خود تهیه کنید. رزرو تورهای داخلی و خارجی لحظه آخری با تخفیف‌های ویژه از سایت‌های معتبر همچون‌ الی گشت با امکانات و خدمات متنوع به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

ترفندهایی برای رزرو تور مسافرتی و گردشگری

 

رزرو تور مسافرتی ارزان با انتخاب هتل های دو ستاره

یکی دیگر از راهکارهای کاهش قیمت و هزینه رزرو تور مسافرتی، انتخاب هتل‌های دو و سه ستاره برای اقامت در شهر مقصد و استفاده از پروازهای اکونومی کلاس است. اقامت در هاستل‌ها و یا استفاده از پروازهای با توقف در طول مسیر هم جز ترفندهای موثر بر کاهش هزینه‌ تور مسافرتی است.

ترفندهایی برای رزرو تور مسافرتی و گردشگری

تورهای زمینی را برای سفر انتخاب کنید

تورهای مسافرتی به صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شوند، اگر مسیر سفر شما کوتاه و جذاب است به شما توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های سفر خود تور زمینی را انتخاب کنید. معمولا کیفیت قطار و یا اتوبوس‌های مورد استفاده در تورهای زمینی قابل‌قبول است و مسافران در طول مسیر هم می‌توانند از تماشا مناظر طبیعی لذت ببرید.

 

تور گردشگری به مقصد کشورهای همسایه

 اگر مشتاق سفر به کشورهای دیگر هستید، برای کاهش هزینه تور گردشگری مورد نظر خود مقصد سفر را از بین کشورهای همسایه ایران همچون ترکیه، ارمنستان و گرجستان را برای سفر انتخاب کنید. هزینه تور مسافرتی به مقصد این کشورها به دلیل نداشتن ویزا معمولا مقرون‌به‌صرفه است. از این تورهای مسافرتی می‌توان به تور استانبول اشاره کرده که می‌توانید با هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به بسیاری از مکان‌ها در دنیا یک تور خوب و به‌یاد ماندنی بروید.

ترفندهایی برای رزرو تور مسافرتی و گردشگری

 

پرواز اکونومی برای سفر با تور

یکی از بخش‌هایی که در زمان سفر با تور مسافران باید براساس بودجه خود انتخاب کنند، کلاس پروازی بلیط هواپیما است که اگر مسافران برای پرواز کلاس اکونومی را انتخاب کنند، بدون شک هزینه تور مسافرتی مورد نظر آنها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. بلیط پرواز اکونومی ارزان ترین کلاس پروازی است که مسافران برای تورهای هوایی می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

به نقل از سایت رزرو تور  eligasht.com: بسیاری از افراد برای سفرهای داخلی و خارجی خود به جای خرید بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه، رزرو تور را ترجیح می‌دهند، معمولا خرید تورهای مسافرتی مقرون به صرفه است و مسافران دیگر دغدغه برنامه ریزی و هماهنگی را در مدت زمان سفر ندارند. اگر قصد سفر با تورهای مسافرتی تفریحی را دارید، حتما رزرو تور مورد نظر خود را از سایت‌های معتبر و یا آژانس‌های گردشگری با سابقه انجام دهید. انتخاب بهترین قیمت تور مسافرتی یکی از نکات مهم در زمان رزرو تور است که گردشگران با مقایسه قیمت‌ها در سایت‌های مختلف به راحتی و در اسرع وقت می‌توانند این کار را انجام دهند. شما با الی گشت می‌توانید به هر کجای ایران و جهان که دوست دارید به راحتی سفر کنید و با کمترین قیمت، بهترین خدمات مسافرتی و پشتیبانی را دریافت کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج