۱۳۱۶۳
۳ نظر
۵۱۲۷
۳ نظر
۵۱۲۷
پ

وقتی مستاجران لکسوس سوار می شوند

این روزها قیمت اغلب خودروهای خارجی مدل ۲۰۱۱ با نرخ فروش برخی از واحدهای مسکونی درمناطق مختلف تهران برابر شده است، اما در همین حال برخی از متقاضیان در بازار مسکن ترجیح می‌هد مستاجر باقی بمانند، اما صاحب خودرویی باشند که ارزش آن مشابه قیمت یک واحد مسکونی است.

این روزها قیمت اغلب خودروهای خارجی مدل ۲۰۱۱ با نرخ فروش برخی از واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران برابر شده است، اما در همین حال برخی از متقاضیان در بازار مسکن ترجیح می‌دهند مستاجر باقی بمانند، اما صاحب خودرویی باشند که ارزش آن مشابه قیمت یک واحد مسکونی است.

در ادامه مقایسه تعدادی از خودروهای مدل ۲۰۱۱ با قیمت مسکن در تهران آمده است.

لکسوس مدل ۲۰۱۱

در حال حاضر قیمت یک دستگاه لکسوس مدل ۲۰۱۱، صفر کیلومتر برابر است با قیمت یک واحد مسکونی ۶۸ متری در خیابان شقایق جنوبی واقع در بلوار فردوس؛ چراکه ارزش این دو کالا از سوی دو فروشنده ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. این واحد مسکونی ۷ سال ساخت و از امکانات پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور نیز بهره‌مند است، همچنین این واحد ۶۸ متر مربعی از ۱۲ میلیون تومان وام برخوردار است.

لندکروزر

از سوی دیگر نرخ پیشنهادی فروش یک واحد مسکونی ۵۶ متری در منطقه پونک، مشابه با قیمت فروش یک دستگاه خودروی لندکروزر ۲۰۱۱ است زیرا ۱۲۸ میلیون تومان نرخ فروش این مدل تویوتا و واحد مسکونی مذکور در خیابان سردار جنگل است. پارکینگ و انباری تنها امکانات این واحد مسکونی ۵۶ متری است و اگرچه ۱۳ سال از عمر بنای آن می‌گذرد، اما داخل آن بازسازی شده است.

گرندویتارا

مالکان خودروی گرند ویتارای مدل ۲۰۱۱ می‌توانند با فروش خودروی خود صاحب واحدی ۳۵ متری در جنوب تهران شوند. قیمت فعلی این خودروی صفر کیلومتر ۵۶ میلیون تومان اعلام شده است که این نرخ پیشنهادی برابر است با قیمت فروش یک واحد مسکونی ۳۵ متری در خیابان هفت چنار. این واحد ۲ سال ساخت و از پارکینگ و پاسیو هم بهره‌مند است.

جنسیس مدل ۲۰۱۱

هم اکنون قیمت خودروی جنسیس مدل ۲۰۱۱، ۹۴ میلیون تومان است و از طرف دیگر نرخ فروش یک واحد مسکونی ۵۴ متر مربعی، ۷ سال ساخت در منطقه تهران نو محدوده فلکه لوزی هم ۹۴ میلیون تومان پیشنهاد شده است پس شواهد بیانگر این مساله است که ارزش این واحد و این مدل خودرو با یکدیگر یکسان است.

پورشه مدل ۲۰۱۱

ارزش پورشه مدل ۲۰۱۱ هم مشابه ارزش واحدی نوساز در خیابان ستارخان است زیرا این واحد مسکونی عرضه شده به بازار مسکن منطقه ستارخان ۱۰۰ متر مربع و نوساز است که پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن شامل امکاناتش می‌شود و نرخ تعیین شده برای فروش این واحد و ارزش‌گذاری پورشه صفر کیلومتر، ۲۵۰ میلیون تومان است.

بی ام و مدل ۲۰۱۱

روز گذشته در بازار مسکن منطقه نیاوران یک واحد مسکونی ۶۰ متری، ۲ سال ساخت برای فروش عرضه شده بود که مالک امکانات این واحد را پارکینگ، انباری، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی عنوان کرده است. در همین حال قیمت فروش یک دستگاه خودرو بی ام و مدل ۲۰۱۱ نیز ۲۷۰ میلیون تومان اعلام شده بود که نرخ این خودرو و این واحد مسکونی با یکدیگر برابر است.

ماکسیما اتومات

علاوه براین ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال حاضر هم قیمت یک ماکسیمای دنده اتومات است هم نرخ یک واحد مسکونی ۴۷ متری واقع در خیابان بوستان سعدی.

موهاوی

در لیست قیمت فروش خودروهای مدل ۲۰۱۱، هم اکنون قیمت فروش موهاوی، ۸۳ میلیون تومان اعلام شده است که این قیمت در بازار مسکن معادل نرخ فروش یک واحد مسکونی ۶۱ متری در خیابان پیروزی است که عمر آن ۷ سال و از آسانسور و انباری نیز برخوردار است.

مورانو مدل ۲۰۱۱

در حوالی خیابان جمالزاده یعنی خیابان والعصر یک واحد مسکونی قدیمی‌ساز (۲۰ ساله) ۷۶ متری، ۸۳ میلیون تومان از سوی مالک برای فروش قیمت گذاری شده است که این قیمت با نرخ مورانو مدل ۲۰۱۱، برابری می‌کند.

اوریون

یکی دیگر از مدل های ۲۰۱۱ خودروی تویوتا یعنی اوریون به میزان ۷۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است که این قیمت با نرخ فروش یک واحد ۶۵ متری در خیابان آزادی همخوانی دارد؛ چراکه فروشنده قیمت واحد مذکور را ۷۲ میلیون تومان تعیین کرده است البته این واحد فروشی، ۱۷ سال ساخت است.

منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

وقتی مستاجران لکسوس سوار می شوند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      آقا این چه جور مقایسه ای است ؟؟؟
      خوب حالا یکی تو پایتخت یه خانه 75 متری داره با توجه به بالا بودن قیمت باید با خودروهای روز جهان مقایسه شود ؟؟
      پس اونیکه 500 متر تو جردن داره چی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • Reza

      از قدیم گفته اند اجاره نشینی خوش نشینی

    • بدون نام..

      اخه ماشین لوکس کلاس داره.ملت اهن پرست احترام میذارن بهش..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج