۱۳۱۶۵۶۶
۱۴۷۳
۱۴۷۳
پ

رپورتاژ آگهی

توصیه های بسیارمهم برای موفقیت در آزمون استخدامی رشته حسابداری

در این مقاله سعی شده با توجه به تجربیات گذشته در آزمون استخدامی توصیه های مهمی در این زمینه خدمت شما عزیزان ارئه شود تا بتوانید بدین وسیله گامی به سوی استخدام شدن بردارید.

ضمن آرزوی موفقیت مجموعه آکادمی مهدی سرخی خدمت شما داوطلبین آزمون های استخدامی رشته حسابداری، در این مقاله سعی شده با توجه به تجربیات گذشته در آزمون استخدامی توصیه های مهمی در این زمینه خدمت شما عزیزان ارئه شود تا بتوانید بدین وسیله گامی به سوی استخدام شدن بردارید.

همانطوری که می دانید آزمون استخدامی فراگیر دهم در پیش روی ما قرار دارد و داوطلبان رشته های حسابداری عمدتاً در دوگروه شغلی می توانند درآزمون استخدامی شرکت کنند، در هر حال اگر تا الان نمی دانید کدام ارگان و در چه رشته هایی داوطلبین رشته حسابداری می توانند شرکت کنند پیشنهاد می کنیم حتما خلاصه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 را مطالعه کنند و در آخر دفترچه منابع پیشنهادی ما برای موفقیت در آزمون استخدامی آورده شده است اما به نظر می رسد داوطلبین برای موفقیت در آزمون های استخدامی پیش رو نیازی فراتر از منابع پیشنهادی دارد بنابراین در این مقاله قرار است به یک سوال اساسی در مورد اینکه  داوطلبین عمدتا باید بر روی چه مواد آزمونی سرمایه گذاری کنند تا موفقیت در آزمون استخدامی برایشان راحت تر باشد صحبت کنیم  برای پاسخ به این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پاسخ به این سوال ارتباط مستقیم با گروه شغلی که داوطلب می خواهد در آن گروه شغلی آزمون دهد دارد در ادامه به دو گروه شخصی که داوطلبان رشته حسابداری می توانند در آزمون فراگیر  شرکت کنند، می پردازیم.

توصیه های  بسیارمهم برای موفقیت در آزمون استخدامی رشته حسابداری

گروه شغلی مامور تشخیص مالیات

در این گروه شغلی مواد آزمون های مختلفی از جمله قانون مالیات مستقیم ، قانون مالیات بر ارزش افزوده، اصول حسابداری، حسابداری صنعتی، قوانین و مقررات مالی، اقتصادخردو کلان به همراه مالیه عمومی می باشد. برای موفقیت در این گروه شغلی باید توجه شود چه موادی از آزمون مطالعه شود تا احتمال موفقیت به شدت افزایش پیدا کند؟ از نظر ما اصول حسابداری جزو دروس با اهمیت در این گروه شغلی است اما نمی تواند عامل موثری در موفقیت داوطلبان داشته باشد زیرا از داوطلبان رشته حسابداری انتظار می رود که بتوانند درس اصول حسابداری را درصد بالایی  بزنند بنابراین این موضوع برای داوطلبان مشترک است علاوه بر آن باید به دنبال موادی گشت که دیگران (سایر داوطلبان رشته حسابداری) در آن مواد آزمون ضعیف عمل می کنند. مانند دروس قانون مالیات مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده و حسابداری صنعتی البته حسابداری صنعتی جزو دروسی است که اگر در آن پایه ضعیفی دارین از مطالعه آن اجتناب کنید.

گروه شغلی حسابدار

اکثر داوطلبان حسابداری در آزمون های استخدامی در این گروه شغلی  پذیرش می شوند و مواد آزمون شامل موارد زیر می باشد:

اصول حسابداری، مدیریت مالی، مبانی سازمان و مدیریت، حسابداری دولتی،بودجه و قانون محاسبات

اصول حسابداری در گروه شغلی حسابداری به مانند مامور تشخیص مالیات نقش تعیین کننده در موفقیت شما در آزمون استخدامی ندارد اما  حسابداری دولتی و مدیریت مالی نقش فوق العاده ای در موفقیت شما به دلیل ضعیف بودن افراد در این دروس دارد. بنابراین در این زمان کم باید بتوانین بر روی مواد آزمونی تمرکز کنید تا از سایر رقبا نتیجه بهتری کسب کنید.

اما این مقاله در اینجا به پایان نمی رسد و در ادامه می خواهیم در مورد یکی دیگر از گروه های شغلی مرتبط با آزمون های استخدامی که پرطرفدار ترین شرکت کنندگان در خود دارد صحبت کنیم  که آن گروه شغلی هنرآموز حسابداری است که زمزمه هایی از برگزاری آن برای ماه های آینده به گوش می رسد،  توصیه می شود حتماً شرکت کنندگان به نکاتی که در ادامه به این مقاله به آن اشاره می شود دقت کنند.

مواد آزمون هنرآموز حسابداری در سال 1401

اصول حسابداری، حسابداری شرکت ها، آمار، ریاضیات مالی، حسابداری صنعتی

خیلی از شرکت کنندگان تصور می کنند که باید همه دروس فوق را مطالعه کنند برای همین عموماً این افراد هیچگاه به جمع بندی مطلوب مواد آزمون دست پیدا نمی کنند، تجربه نشان داده است. که شرکت کنندگان در این گروه شغلی اگر بتوانند حداقل در دو مواد آزمون درصد قابل قبولی کسب کنند می توانند به مرحله مصاحبه تخصصی دست پیدا کنند. برای اطمینان از این موضوع نمونه کارنامه های هنرآموز ۱۴۰۱ را ملاحظه فرمایید. توصیه ما در این گروه شغلی سرمایه گذاری بر روی اصول حسابداری و حسابداری شرکت ها می باشد. 

معرفی آکادمی حسابداری مهدی سرخی

من مهدی سرخی هستم بنیانگذار آکادمی مهدی سرخی ویژه آزمون های استخدامی. هدف مجموعه ما استخدام هنرجویانمان در سازمان های مختلف خصوصصی و دولتی است. برای این منظور داوطلبان باید از پس سئوالات آزمون های استخدامی که هر ساله برگزار می شوند برآیند. اما یکی از مشکلات داوطلبان وجود منابع مختلف و بسیار حجیم حسابداری است که خواندن تمام آن ها وقت زیادی از شما می گیرد و قبولی در آزمون را سخت می کند.

هدف مجموعه ما، ارائه جزوات آموزشی است که مهم ترین مطالب را از منابع مختلف جمع آوری کرده و به صورت یک جزوه آماده و منسجم در اختیار شما قرار می دهد . با در اختیار داشتن این جزوات تنها ظرف مدت 45 روز شما برای قبولی در آزمون های استخدامی آماده می شوید. در پایان پیشنهاد می کنیم حتما ویدئوهای آموزش های رایگان حسابداری که ویژه آزمون های استخدامی است را از وب سایت ما تماشا کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و جزوات رایگان به آدرس کاال تلگرامی آکادمی مهدی سرخی مراجعه فرمایید.  به امید روزی که دیگر شغل یکی از استرس های زندگی نباشد.

توصیه های  بسیارمهم برای موفقیت در آزمون استخدامی رشته حسابداری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج