۱۳۱۶۶۹۵
۴۱۵۲
۴۱۵۲
پ

آیا دوران بازیگری مهناز افشار به پایان رسید؟

نام مهناز افشار این روزها فقط به واسطه توئیت‌ها و پست‌هایی که در صفحات مجازی منتشر می‌کند، در خبرها ذکر می‌شود و هیچ نشانه‌ای از ادامه حرفه بازیگری برای او به چشم نمی‌خورد.

سینما اعتماد: از میان بازیگران زنی که از کشور مهاجرت کرده‌اند، مهناز افشار یکی از گزینه‌هایی بود که پس از حضورش در خارج از کشور، به کلی از جریان حرفه بازیگری دور ماند و نتوانست با هر کمیت و به هر کیفیتی در آثار خارج از کشور حضور داشته باشد.

آیا دوران بازیگری مهناز افشار به پایان رسید؟

این در حالی بود که افشار دقیقا زمانی از کشور مهاجرت کرد که از یک بازیگر معمولی و چهره سینمایی در سینمای بدنه و گیشه‌پسند، به بازیگری بدل شده بود که در آثار فیلمسازان جدی‌تر جریان سینمای ایران حضور می‌یافت و تا حدود بالایی توانسته بود، در میان منتقدان به گزینه‌ای با قابلیت‌های حضور در نقش‌های پیچیده‌تر تبدیل شود و به همین واسطه نیز در جشنواره‌ها و رویدادهای سینمایی نیز توانست جوایزی را به دست آورد و با تغییر جایگاه خود به ثباتی قابل قبول برسد.

اما گویی مهاجرت پر حرف و حدیث این بازیگر، نقطه پایانی بر دوران بازیگری او نیز محسوب می‌شد، هر چند که در ابتدا با در پیش گرفتن یک رویه محافظه‌کارانه قصد داشت پل‌های پشت سر خود را خراب نکند تا شاید دوباره بتواند بازگردد و به بازی ادامه دهد. البته که پس از حضور در یک شوی استعدادیابی به‌عنوان داور، با حضور چند خواننده لس‌آنجلسی، بسیاری او را به باد انتقاد گرفتند و از طرفی دیگر او را در آغاز راهی پرخطر دیدند.

نکته اینجاست که در میان تمام حواشی و اتفاقات ریز و درشتی که پس از مهاجرت مهناز افشار به وقوع پیوست، شاید بسیاری از طرفداران او و حتی کسانی که اخبار مربوط به فعالیت‌های بازیگران خارج از کشور را دنبال می‌کنند، منتظر بودند تا بالاخره اولین حضور جدی این بازیگر را در یک فیلم بین‌المللی شاهد باشند. هر چند که او در زمان حضورش در ایران در دو فیلم «معلم» محصول کشور تاجیکستان و «مهمانخانه ماه نو» محصول مشترک ایران و ژاپن ایفای نقش کرده بود، اما این‌ آثار هم نه کارگردانان آنچنان مهمی داشتند و نه در فستیوال‌ها و رویدادهای مطرحی به نمایش درآمدند که بتوانند پشتوانه‌ای برای ادامه بازیگری او در خارج از کشور باشند.

با تمام این‌ها، نام مهناز افشار این روزها فقط به واسطه توئیت‌ها و پست‌هایی که در صفحات مجازی منتشر می‌کند، در خبرها ذکر می‌شود و هیچ نشانه‌ای از ادامه حرفه بازیگری برای او به چشم نمی‌خورد. شاید او می‌توانست همچنان در ایران به‌عنوان یکی از چهره‌های پرکار سینما فعالیت کند. از طرفی هم با نگاهی به روند حضورش در خارج از کشور، به نظر می‌رسد هنوز قصد ندارد با استراتژی‌های دیگری پا روی فرش قرمز جشنواره‌ها بگذارد. بنابراین از این جهت هم می‌توان گفت که به نوعی خودخواسته دور از بازیگری ایستاده و در حال حاضر ترجیح می‌دهد یک نقطه در پایان سطر بازیگری خود در سینما بگذارد و فعلا به‌عنوان یک اینفلوئنسر و ستاره شبکه‌های مجازی در دسترس مخاطبان باشد تا شاید روزی تصمیم دیگری بگیرد و اتفاقی رقم بخورد و ورق برای او برگردد.

در روزها و هفته‌های گذشته نیز مهناز افشار به واسطه اخباری که درخصوص تمایل او برای بازگشت به ایران و همچنین خبری که درباره کم و کیف بازجویی از او به واسطه انتشار یک ویدئو در دوران حضورش در ایران منتشر شده است، در راس خبرهای سینمایی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج