جاباما
۱۳۱۷۰۱۹
۴۲۰۸
۴۲۰۸
پ

ربودن زن جوان توسط مرد شیطان صفت در ولنجک

خواستگار قلابی که در اقدام هولناک اقدام به آدم‌ربایی زن جوان در شمال تهران کرده بود، بازداشت شد.

تسنیم: خواستگار قلابی که در اقدام هولناک اقدام به آدم‌ربایی زن جوان در شمال تهران کرده بود، بازداشت شد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اوایل خرداد ماه امسال، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک زن جوان در محله ولنجک در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ربودن زن جوان توسط مرد شیطان صفت در ولنجک

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان جنایی نشان می داد، یک مرد جوان با هویت جعلی از شاکی خواستگاری کرده و پس از قرار ملاقات با او در محله ولنجک با طراحی نقشه قبلی در این قرار ملاقات، آبمیوه مسموم( لیموناد) به زن جوان تعارف کرده است.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه زن جوان پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش و پیکر نیمه‌جانش چندی بعد در بیمارستان پیدا شده است، عنوان کرد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، هویت اصلی متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر و برای تحقیقات مقدماتی به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه نثاری متذکر شد: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی زن جوان با شگرد جعل هویت و خواستگاری دروغین، اعتراف و عنوان کرد با خوراندن آبمیوه مسموم قصد داشته تا املاک و اموال زن جوان را با جعل سند تصاحب کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم قصد ارتکاب جنایت را در صحنه آدم‌ربایی داشته اما ناکام مانده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج