اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گشت‌ نامحسوس پلیس در اتوبوس‌ ها

مدیرعامل شرکت واحد با بیان اینکه تعداد اتوبوس‌های شهر تهران بالاست و نیاز به مدیریت سیستمی دارد، گفت:‌ در حال حاضر برای تعیین شاخصی در تلمین امنیت و میزان ایمنی اتوبوس‌ها تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت واحد با بیان اینکه تعداد اتوبوس‌های شهر تهران بالاست و نیاز به مدیریت سیستمی دارد، گفت:‌ در حال حاضر برای تعیین شاخصی در تلمین امنیت و میزان ایمنی اتوبوس‌ها تلاش می‌کنیم.

پیمان سنندجی در گفت‌وگویی افزود: ۶۵۰۰ دستگاه اتوبوس در تهران در حال تردد هستند و مدیریت این اتوبوس‌ها نیاز به مدیریت سیستمی دارد. برای این کار مراکز متعددی در شهر تهران راه‌اندازی کرده‌ایم تا به صورت آنلاین سرعت را رصد کنیم.

وی افزود: با استفاده از این مراکز می‌توان مشخص کرد هر راننده‌ای وضعیت رانندگی‌اش چگونه است.

مدیرعامل شرکت واحد از برگزاری جلسه‌ای با پلیس خبر داد و گفت: بر اساس این جلسه قرار شد گشت‌های فیزیکی نامحسوس در سطح شهر به صورت مستقیم و مشترک بین نیروهای شرکت واحد، پلیس و پلیس راهور بتوانند در کنترل اتوبوس‌ها فعالیت کنند.

سنندجی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر روی شاخصی برای امنیت و میزان ایمنی اتوبوس‌ها کار می‌کنیم و مردم نیز می‌توانند در صورت مشکل در تماس با ۱۸۸۸ شماره اتوبوس را اعلام کنند تا ما پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

وی در این رابطه گفت: ما با شرکت‌های خصوصی بیش از ۲۰۰ مورد برخورد داشتیم و کمیته انضباطی نیز برای آنان تشکیل دادیم. یکی از این کمیته‌ها مطابق مصوبه قانون خاطی را به پلیس راهور معرفی می‌کند تا به طور مستقل رسیدگی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهره

      با سلام
      لطفاً بجز موضوع سرعت به موضوع سالم و تمیز بودن اتوبوسها و همچنین کرایه زیاد آنها بیشتر دقت کنید.
      مثلاً اتوبوسهای شهرک دریا و یا تهرانسر اتوبوسهای بسیار خراب و کثیفی می باشد که فقط کرایه را افزایش داده و حتی صندلیهای آن را هم درست نمی کنند و دود بعضی از این اتوبوسها بداخل اتوبوس می آید لطفاً به مشکلات هم رسیدگی کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج