۱۳۱۸۰۵۳
۴۵۷۸
۴۵۷۸
پ

رپورتاژ آگهی

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

همانطور که میدانید در دنیای امروز، داشتن موهای پر و سالم یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می رود. یکی از رایج ترین مشکلات افراد به¬ ویژه بانوان عزیز در سراسر دنیا، معضل ریزش مو می باشد.

همانطور که میدانید در دنیای امروز، داشتن موهای پر و سالم یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می رود. یکی از رایج ترین مشکلات افراد به­ ویژه بانوان عزیز در سراسر دنیا، معضل ریزش مو می باشد. امروزه بسیاری از افراد با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند. همین امر باعث شده تا اعتماد به نفسشان به طور قابل توجهی کاهش یابد. باید گفت، ریزش مو یک بیماری محسوب نمی شود و خطری برای افراد ندارد، اما این معضل نقش بسیار زیادی در زیبایی ظاهری افراد خواهد داشت. لذا با توجه به اینکه موی سالم و پر در زیبایی افراد نقش بسیار زیادی دارد، اکثر افراد به دنبال راهی هستند تا جلوی معضل ریزش موی خود را بگیرند و یا آن را درمان کنند. درمان ریزش مو در خانه یک روش خانگی پرطرفدار بوده که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هم می باشد. 

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

همانطور که گفته شد، ریزش مو تاثیر فیزیکی مستقیمی بر روی شرایط سلامت بدن ندارد، اما این عارضه می تواند روحیه و اعتماد به نفس فرد را به شکل قابل توجهی تحت الشعاع قرار دهد. معضل ریزش مو علت های گوناگونی دارد، این عوامل عبارتند از استرس، کمبود مواد غذایی، بیماری های قارچی پوست سر و ژنتیک و عدم تعادل هورمون ها و بیماری های خود ایمنی و عوارض جانبی مصرف داروها و آسیب ­های ناشی از رنگ مو و دکلره می باشد. جالب است بدانید منظور از ریزش مو در بانوان به­ شکل طاسی نیست، بلکه این عارضه در خانم ها بیشتر به صورت، نازک شدن تارهای مو  و ریزش در نواحی مختلف سر می باشد. در ادامه باید گفت، اگرچه ریزش مو تاثیر زیادی در زیبایی دارد، اما راهکارهای زیادی برای کاهش و یا قطع کامل ریزش مو وجود دارد

درمان ریزش مو در خانه

اگر شما خوبان هم مانند بسیاری از افراد از ریزش مو رنج می برید و به دنبال یک راهکار عالی و طبیعی می گردید، به شما پیشنهاد می دهیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. از قدیم الایام تا کنون از روغن های گیاهی برای اهداف مختلف دارویی و آرایشی استفاده می شود. امروزه هم می توانید ردپای این روغن ها را در بسیاری از شامپوها، سرم ها و سایر محصولات مراقبت از پوست و مو پیدا نمایید.

همانطور که میدانید شامپوها و سرم های حاوی روغن های گیاهی، هیچ وقت نمی توانند تاثیر فوق العاده روغن های خالص و طبیعی را داشته باشند. در ادامه باید گفت، راهکارهای زیادی برای رفع عارضه ریزش مو وجود دارد. اما آنچه که اهمیت دارد، این است که این راهکارهای ارائه شده  شیمیایی نباشند و آسیبی هم برای فرد به بار نیاورند. لذا برای افرادی که ترجیح می ‌دهند از داروهای شیمیایی برای کاهش ریزش موهای خود استفاده نکنند، یک روش‌ خانگی جذاب و مناسبی ارائه خواهیم داد. درمان ریزش مو در خانه، یک راهکار عالی و جذاب برای افرادی است که برای سلامت خود اهمیت قائلند.

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

راه حلی عالی برای درمان ریزش مو در خانه

از بین تمام معضلات پوست و مو، یکی از سخت ترین دوره های درمانی مربوط به درمان ریزش مو می باشد. از دست دادن یا نازک شدن موها علاوه بر اینکه در زیبایی تاثیر داشته، باعث پایین آمدن اعتماد به نفس و تاثیرات منفی در سلامت روان فرد هم خواهد شد. ریزش مو معمولا بعد از سن چهل سالگی رخ می دهد. اگر شما هم دچار ریزش موی شدید شده اید و دنبال یک راهکار طبیعی و خانگی برای رفع این عارضه هستید، به شما پیشنهاد می دهیم از روغن ترکیبی تقویت ریشه مو بندیتو به هیچ عنوان غافل نشوید. این روغن، یک محصول کاملا ارگانیک و طبیعی بوده که می تواند شما را از معضل ریزش مو نجات دهد.

روغن ترکیبی بندیتو می تواند ریشه مو را تقویت کند و در نتیجه عارضه ریزش مو را به طور کامل درمان نماید. این راه حل خانگی به شکل طبیعی باعث رشد دوباره موهای شما خواهد شد. البته ناگفته نماند برای استفاده از این راه حل خانگی، بهتر است از مواد شیمیایی و لوازم آرایشی غیر مرغوب فاصله بگیرید، چرا که همین امر در بهبود روند درمان بسیار موثر می باشد. به طور کلی می توان گفت، بهترین و قوی ترین درمان برای مشکلات ریشه ‌ای و ریزش موی شما، استفاده از روغن ترکیبی تقویتی ریشه مو می باشد. درمان ریزش مو در خانه به کمک روغن ترکیبی، یک انتخاب موثر و کم هزینه محسوب می شود.

فواید باورنکردنی روغن ترکیبی تقویت ریشه مو

روغن ترکیبی تقویت ریشه مو بندیتو از ترکیب چند روغن خالص و پرخاصیت تهیه شده است. این محصول از چند روغن گیاهی به دست آمده است. روغن های به کار رفته در این محصول، حاوی چربی های مفیدی هستند که سلامت موهای شما را احیا کرده و موهای پر و سالمی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این روغن کاملا سالم بوده و هیچ آسیبی برای موهای شما ندارد.

استفاده از روغن ترکیبی تقویت ریشه مو بندیتو یکی از بهترین و جذاب ترین روش های خانگی موثر برای درمان ریزش مو به شمار می رود. این محصول پر خاصیت، از اسید های چرب ضروری و امگا ۳ برخوردار بوده و قابلیت این را دارد که بافت مو را به نحو احسن تقویت نماید. شما می توانید با چند بار استفاده از این محصول پرطرفدار، تغییر موهای خود را احساس نمایید.

چه عواملی باعث ریزش مو می شود؟

طرز مصرف روغن ترکیبی تقویت ریشه مو

طرز مصرف روغن ترکیبی تقویت ریشه مو به این صورت است که شما یک مقدار از روغن را بر روی پوست سرتان ریخته و بعد به کمک نوک انگشتان، روغن را به تمام نقاط پوست سر پخش می کنید. برای جذب بهتر روغن در پوست سر، بهتر است به کمک یک شانه یا برس، پوست سر را محکم ماساژ دهید، تا خون زیر پوست سر جریان پیدا کند.

نکات مهم در مورد مصرف روغن تقویتی ریشه مو

روغن تقویتی ریشه مو برای موضع خارجی بوده و به هیچ عنوان مصرف خوراکی ندارد. زمان ماندگاری این روغن، یک سال است و این محصول را باید در دمای محیط و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید. استفاده روغن ترکیبی برای کف سر بوده و برای ساقه مو کاربردی ندارد. چرا که این روغن از قسمت ریشه جذب خواهد شد. این نکته را دقت نمایید که قبل از هر بار مصرف، باید بطری را به خوبی تکان دهید. در زمان استفاده از این روغن، بهتر است از رنگ های شیمیایی استفاده نشود.

روغن ترکیبی تقویتی ریشه مو بندیتو، انتخابی عالی 

شرکت بندیتو توانسته، دانه های روغنی پرخاصیت را به روش پرس سرد روغن گیری نماید. در تولید روغن ترکیبی از باکیفیت ترین دانه ها استفاده شده و به همین خاطر، این روغن کاملا خالص و طبیعی می باشد. خالص بودن این محصول باعث شده تا اعتماد مصرف کنندگان نسبت به این روغن افزایش یابد. در حقیقت استقبال بی سابقه از این روغن، نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت این محصول می باشد. اگر شما خوبان به دنبال یک روش خانگی عالی برای رفع ریزش مو هستید، به شما پیشنهاد می دهیم از مصرف روغن ترکیبی تقویت ریشه مو به هیچ عنوان غافل نشوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج