۱۳۱۸۱۹۷
۳۵۰۷
۳۵۰۷
پ

فرونشست زمین در یک اتوبان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر امروز در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد.

فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شکستگی خط انتقال فاضلاب و فرونشست زمین در محور اتوبان شهید آقابابایی خبر داد.

فرونشست زمین در یک اتوبان اصفهان

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر امروز در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد.

وی افزود: عوامل سازمان آتش‌نشانی و پلیس راهور جهت ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و پیشگیری از خطرات احتمالی و ایمن مردن در محل حضور دارند.

شیشه فروش بیان کرد: اکیپ مدیریت بحران و تعمیرات شبکه شرکت آب و فاضلاب برای بررسی ابعاد حادثه و اجرای طرح بازسازی شبکه به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.

وی تصریح کرد: رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین و کنار گذر از جمله خیابان‌های خواجه عمید، پروین و آذر بیگدلی تردد کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: پلیس در حال کنترل ترافیک است و ماشین آلات شرکت آب و فاضلاب برای بررسی علت حادثه استقرار یافتند و پس از بررسی و علت یابی دقیق زمان اصلاح و بازسازی محور اعلام خواهد شد.

اجرای طرح‌های احیای زاینده‌رود و تسریع در اجرای طرح‌های تأمین آب استان و جبران کسری منابع آب زیرزمینی از اولویت‌های مورد نیاز استان در کاهش اثرات فرونشست زمین است.

مطالعات بررسی فرونشست زمین در دشت اصفهان با هدف اجرای طرح‌های کاهش خطر توسط شهرداری اصفهان و از طریق مشاور در حال تکمیل است و توسط مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی الزامات مرتبط با پیشگیری و کنترل فرونشست زمین در اصفهان تدوین شده که برای تأمین اعتبار برای اجرای طرح‌های مصوب و اضطراری به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است.

در روز جمعه ۵ خرداد ماه بر اثر نشت آب از خط لوله آبرسانی در محدوده چهاراه نظر شهر اصفهان فروچاله‌ای ایجاد شد و چرخ یک دستگاه اتوبوس در چاله فرو رفت.

همچنین در تاریخ ۸ خرداد ماه بر اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب جنوب اصفهان به تصفیه خانه خیابان آبشار در عمق ۳.۵ متری، زمین نشست کرده و باعث ایجاد حفره در قسمت فضای سبز زیر پل غدیر شد.

قدمت و فرسودگی شبکه‌های آب و فاضلاب در شهر اصفهان با عمر ۴۰ تا۵۰ سال، خوردگی شبکه‌ها و اثرات فرونشست زمین باعث تشدید حوادث شکستگی خطوط و ایجاد فروچاله و بروز خسارت به معابر و خیابان‌ها و اختلال در تردد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج