اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۸۲۶۴
۵۸۸۹
۵۸۸۹
پ

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز (دوشنبه) با تقویت دلار تحت تاثیر گزارش قوی حقوق و دستمزد ایالات متحده کاهش یافت و حمایت از چشم‌انداز توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جاری را خنثی کرد.

ایسنا: قیمت طلا امروز (دوشنبه) با تقویت دلار تحت تاثیر گزارش قوی حقوق و دستمزد ایالات متحده کاهش یافت و حمایت از چشم‌انداز توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جاری را خنثی کرد.

قیمت طلا کاهش یافت

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۲.۳ درصد کاهش به ۱۹۴۵ دلار و ۲۰ سنت رسید و قیمت‌ها حدود پایین‌ترین سطح خود از ۳۰ می در نوسان بود. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱۲ درصد کاهش به ۱۹۴۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.

قیمت طلا روز جمعه بیش از یک درصد کاهش یافت زیرا داده‌ها نشان داد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در ماه گذشته ۳۳۹ هزار شغل افزایش یافته است که از پیش‌بینی ۱۹۰ هزار شغلی اقتصاددانان نظرسنجی رویترز فراتر رفت اما نرخ بیکاری از ۳.۴ درصد در آوریل به بالاترین سطح هفت ماهه ۳.۷ درصدی رسید.

بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، افزایش نرخ بیکاری باعث شد تا بازارها با احتمال ۷۹.۳ درصدی قیمت‌گذاری کنند که فدرال رزرو در جلسه ۱۳ تا ۱۴ ژوئن خود نرخ‌های بهره را بدون تغییر نگه دارد. مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته لایحه‌ای را برای تعلیق سقف بدهی ۳۱.۴ تریلیون دلاری تصویب کرد و از اولین نکول در تاریخ جلوگیری کرد.

شاخص دلار ۰.۱ درصد افزایش یافت و باعث شد شمش با قیمت دلار برای خریداران خارجی مقرون به صرفه نباشد.

بر اساس گزارش رویترز، سهام آسیایی با خوش‌بینی به اینکه فدرال رزرو افزایش نرخ بهره خود را در ماه جاری متوقف خواهد کرد و قیمت نفت جهش کرده بود، رشد جهانی را افزایش دادند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۳.۵۳ دلار رسید، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۰۰۵ دلار در هر اونس رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۶ درصد کاهش یافت و به ۱۴۱۲ دلار و ۴۶ سنت رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج