جاباما
۱۳۱۹۳۷۵
۶۶۰۲۳
۶۶۰۲۳
پ

روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول

آیا همراه اول بسته اینترنت رایگان دارد؟ ‌برای فعال کردن بسته‌های اینترنتی رایگان همراه اول چه باید کرد؟

زومیت: آیا همراه اول بسته اینترنت رایگان دارد؟ ‌برای فعال کردن بسته‌های اینترنتی رایگان همراه اول چه باید کرد؟

اینترنت رایگان یا هدیه‌ی بسته‌ی اینترنت راهی است برای کم کردن هزینه‌های ارتباطی. در زمانی که تا این اندازه برای انجام کارهای روزمره به اینترنت احتیاج داریم، گرفتن یک بسته اینترنت هدیه خوشحال‌کننده است. راه‌های مختلفی برای دریافت هدیه اینترنت رایگان از همراه اول وجود دارد که در این مطلب آن‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

طرح‌های مختلف فعال کردن اینترنت رایگان همراه اول

اپلیکیشن همراه من مرجع خدمات غیرحضوری همراه اول است که برای همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول کاربرد دارد. اگر مشترک این اپراتور هستید شاید اپلکیشن را داشته باشید. به هر صورت با نصب نسخه‌ی جدید همراه من ۱۰ گیگ اینترنت رایگان سه‌روزه را به عنوان هدیه دریافت می‌کنید.

پس از اینکه نسخه جدید را نصب کردید از بین گزینه‌ی طرح‌های تشویقی در بخش حالت پیشرفته اپلیکیشن، تب هدیه همراهی را مشاهده کنید. سپس هر زمانی که تمایل داشتید به این بخش مراجعه و هدیه‌تان را فعالسازی کنید. از زمان فعال‌سازی تا ۷۲ ساعت می‌توانید از این هدیه استفاده کنید.

یکی دیگر از طرح‌هایی که بر اساس آن می‌توانید اینترنت رایگان دریافت کنید طرح «دوشنبه‌سوری» است. این هدیه دوشنبه آخر هر ماه اهدا می‌شود و مشترکان از ساعت ۸ صبح تا ۲۳:۵۹ دقیقه شب فرصت دارند تا کد دستوری #641*100* را شماره‌گیری کنند. هدیه‌ها بسته‌های اینترنت رایگان ۵۰۰ مگابایتی تا ۱۰۰ مگابایتی یک روزه است که از ۵ صبح تا ۵ عصر امکان استفاده از آن را دارید. بسته‌های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت هم از ۱۰ تا ۱۰۰ دقیقه است که به صورت رندوم به مشترکان تعلق می‌گیرد.

در روز تولدتان هم امکان گرفتن هدیه از همراه اول دارید. می‌توانید به انتخاب خودتان از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه، یا بسته اینترنت ۲ گیگابایت یک روزه و یا ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای استفاده کنید که معادل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه و ۲۰۰ مگابایت اینترنت است.

برای دریافت اینترنت ۲ گیگابایت رایگان یک‌روزه در روز تولدتان کد دستوری #4121*10* را شماره‌گیری کنید. اگر هم تمایل داشتید از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان برخوردار شوید کد #411*10* و در صورتی که تمایل به استفاده از ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای دارید کد #413*10* را شماره‌گیری کنید.

فقط توجه کنید که اگر بدهی معوقه دارید یا به صورت یک طرفه یا دو طرفه قطع شده‌اید امکان استفاده از این هدیه را ندارید.

اگر هنوز سیم‌کارت دائمی همراه اول ندارید و بین ۱۸ تا ۳۰ ساله هستید با دریافت سیم‌کارت دائمی جوانان همراه اول هم می‌توانید بسته‌های اینترنت رایگان داشته باشید.

به صورت خودکار پس از فعال‌سازی سیم‌کارت، ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز برایتان فعال می‌شود. همچنین ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه هم از ماه دوم برایتان فعال می‌شود. استفاده از ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه هم برایتان امکان‌پذیر است.

همچنین کسانی که سیم‌کارت اعتباری همراه اول دارند می‌توانند با تبدیل زدن آن به سیم‌کارت دائمی بسته‌ی خوش‌آمد بگیرند. بسته‌ی خوش‌آمد سیم‌کارت دائمی یک بسته‌ی اینترنت ۳۰ گیگابایتی است که می‌توانید به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی از آن استفاده کنید.

اگر سیم‌کارت اعتباری همراه اول دارید و زیر ۲۵ سال هستید هم با هر بار شارژ می‌توانید یک بسته اینترنت رایگان برای ۶ صبح تا ۱۲ ظهر هدیه بگیرید. شارژ ۵۰ هزار ریالی ۳۰۰ مگابایت یک روزه، شارژ ۱۰۰ هزار ریالی یک گیگابایت سه روزه، شارژ ۲۰۰ هزار ریالی ۳ گیگابایت سه روزه، شارژ ۵۰۰ هزار ریالی ۸ گیگابایت هفت روزه و شارژ یک میلیون ریالی ۲۰ گیگابایت هفت روزه هدیه اینترنت رایگان شماست که از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر می‌توانید از آن استفاده کنید. برای فعال‌سازی این طرح هم کدهای دستوری #115*1* و #1223*10* را شماره‌گیری کنید.

طرح دیگر برای استفاده از اینترنت رایگان همراه اول، پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی تا ششم هر ماه به صورت غیرحضوری است. در این صورت به انتخاب خودتان یک روز مکالمه رایگان درون شبکه یا ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه یا ۷۵ امتیاز باشگاه مشتریان دریافت می‌کنید. طرح هدیه شتاب را با کد دستوری #115*10* در همان روزی که قصد استفاده از آن را دارید فعال کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج